Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Son resital

Son resital
 

Kemancının ölümü...


“Antalya’da, otellerde keman çalarak yaşamını sürdüren Ukraynalı Vladimir Burkony, uzun süre işsiz kalınca hayatına trajik bir şekilde son verdi. Evinde, ispirto içip kemanına sarılıp ölümü bekleyen Vladimir, kaldırıldığı hastanede kurtarılamadı. İşinde idealist ve seçici olduğu belirtilen Vladimir, ekonomik kriz nedeniyle iş bulamayıp parasız kalınca, intiharı seçti. İspirto içerek kemanına sarıldı ve yatağına uzandı...”

(17 Şubat 2001 günlü gazeteler...)

Ben,

Doğumu 966 Ukrayna,

Ölümü 2001 Türkiye/Antalya

Vladimir.

Bir ben bir de tek dostum keman,

Bir deryaya düştük

Yaman mı yaman!

Bir yanım yalnızlık bir yanım yokluk

Yan yüreğim yan!

Ne umudum kaldı umarsızlığıma katık edecek,

Ne de onurumla çalacağım bir kapı,

Kemanımın tellerinde titreyen ruhum

Kakofoniye dayanamıyor gayrı.

Bu gece sussun bütün kemanlar,

Dilim lâl,

Ben hazırım, kemanım hazır,

Son bir resital.

Ben

Kemanına sarılıp ölmeye yatan Vladimir,

Yaşamım müzik oldu, ölümüm şiir...

 
Toplam blog
: 195
: 688
Kayıt tarihi
: 04.10.07
 
 

Dünyanın internet sayesinde küçüldüğü günümüzde büyüyen sorunlara ilişkin duygu ve düşüncelerimi pay..