Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Sonbahar yaşıyorum

Sonbahar yaşıyorum
 

Kurumuş yapraklar eşlik ediyor yalnızlığıma...


Bir sonbahar mevsimini yaşıyorum
Herkes yaz da iken
Çünkü sen yoksun yanımda
Uzaklardasın, hayallerdesin
Aramızda yollar, sıradağlar ve denizler var
Bir sonbahar mevsimini yaşıyorum
Gözyaşlarıma dayanamıyor çınar ağacı
Ağlarcasına döküyor yapraklarını
Niçin gülün boynu bükük
Neden sararıp solmuş
Yoksa o da bizim için mi yas tutuyor
Hani bizim için şarkılar söyleyen martılar
Neden şimdi ayrılık şarkıları söylüyorlar
Hani gökyüzündeki yıldızlar
Neden eskisi gibi ışık vermiyor odama
Bir sonbahar mevsimindeyim
Senden uzaktayım
Mevsimler gelip geçer
Mutlaka birgün bahar gelecek
Ve bahar yağmurları altında ıslanacağız
Çınar ağacı tekrar yeşerecek
Gülün boynu bükük kalmayacak
Baharla birlikte bülbül yine konacak dalına
Yine eski rengine dönecek
Bahar gelecek, yaz gelecek
Ve vuslat gerçekleşecek..
 
Toplam blog
: 12
: 466
Kayıt tarihi
: 06.06.09
 
 

Merhabalar ben Fatma AKTAŞ. 04/05/1993 tarihinde Nilüfer/Bursa'da doğdum. Seyahat etmeyi, müzik dinl..