Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Sonsuza kadar

Gündüzler karanlık zifir gecede
sevmek istiyorum sonsuza kadar
Kulağımda sesde, söz de hece de
Övmek istiyorum sonsuza kadar .

Eyyüp yaraları olsa bağrımda
Sen olacaksın yar bil ki çağrımda
Bal lezzeti vardır senli ağrımda
Doymak istiyorum sonsuza kadar

Var da, yokta,her var olan cisimde
Doksan dokuz değil sonsuz isimde
Hem düğünüm, toy'um hem de yasımda
Duymak istiyorum sonsuza kadar...

Aşkın ocağına at da kül eyle
Kabul et kapına nolur kul eyle
Köprüyüm altında gel de yol eyle
saymak istiyorum sonsuza kadar

Kıyamam, soldurmam gonca gülünü
Kırdırmam bekçiyim narin dalını
İnce arz eyledi sana halını
Yaymak istiyorum sonsuza kadar...

sabit ince Kayseri 8.4.2014

 
Toplam blog
: 12
: 1122
Kayıt tarihi
: 25.05.07
 
 

1954 yılında Nevşehir ili Kozaklı ilçesi Gerce köyünde doğdu. İlkokulu köyünde, ortaokulu Kozaklı'da..