Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Sorma bana seni sevmekten geldim

Sorma bana seni sevmekten geldim
 

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/LiveImages%5CG%C3%BCn%C3%BCn%20Foto%C4%9Fraflar%C4%B1%5CFotofanclu


Bunca zamandır neredeydin diye sorma bana

ben sana;

seni sevmekten geldim ....!

yıkıldım, örselendim

yıprattı, hırpaladı yıllar,

yine de

vazgeçmedim sevdadan

vazgeçmedim aşktan

ben sana

seni sevmekten geldim ....

Kaybolmuşum efsunlu bakan

gözlerinde yitmişim,

sol yanım acır

sol yanım sancılanır

kaçırma gözlerini benden

bakışlarında ısınır yüreğim

nefesin tenimde

ellerin ellerimde

ben mahkum gözlerine

sen sevda nöbetlerinde

Kaçak aşkların limanı yüreğim

fırtınalarda örselenen

son bir kez

son bir kez daha bak bana

hadi

son bir kez sımsıkı sarıl bana

ve dinle

ah be birtanem ,

ben

sana seni sevmekten geldim...

 
Toplam blog
: 105
: 880
Kayıt tarihi
: 18.06.07
 
 

Delice biri, aşka inanan zaman zaman hayatı tiye alan deniz tutkunu işte kısaca...