Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni sevmek istiyorum

Seni sevmek istiyorum
 

http://img150.imageshack.us/img150/1345/asasas2fu.jpg


Seni sevmek istiyorum….

Seni sevmek için, senin beni sevmeni istiyorum; yalnızca beni sevmeni…..

Yaşadıklarımız yaşayacaklarımızdan az olmalı!

Seni sevmek istiyorum…

Hüzünle geçen dünlerime inat 'işte ben de seviliyorum' demeyi ve o mutluluk denizinde seninle yüzmeyi istiyorum.


Sana neler verebilirim, bilmiyorum ama

Senden ne pırlanta bir yüzük, ne samur bir kürk, ne yat, ne kat….

Senden seni istiyorum!

Beni sevmeni istiyorum, yalnızca sevmeni……

Sana aşkı yüreğimde yaşatmak istiyorum.

Seni içimde hapsettiğimde, yazdığın her harfin bizi anlatmasını…

Belki bencillik bu biliyorum, ama ben yalnız seni istiyorum.

Sevdalıların hep' sen ile ben olmasını' istiyorum.

Sen kimsin, bilmiyorum ama seni seviyorum.

Bana her gelişinde, beni bir öncekinden çok sevmeni istiyorum.

Vuran her dakikanın' benim adımı andığın an' olmasını istiyorum.

Sevda hesapları yapmak istiyorum; daha çok sevsin, daha çok sevsin, daha çok…..

Ben, senin beni sevmeni istiyorum!

Seninle girdiğimiz sevgi yarışında hep yenilmeni ve

Her yenilişinde kazanmak için benden çok sevmeni…..

Ben, beni sevmeni istiyorum kendinden bile fazla….

Her sarılışında özlemeni, her özlediğinde sarılmanı

Ve beni sevmeni istiyorum benden bile fazla….!

Seni sevmek istiyorum, yalnızca sevmek için sevmek.

Sana gelmek istiyorum,

Ben, sen olmak istiyorum ama benim olduğun kadar…

İster misin bilmiyorum?

Ama seni sevmek istiyorum

Ve beni benden çok sevmeni istiyorum.

Söylesene meçhul sevdam, çok şey mi istiyorum…!?

 
Toplam blog
: 105
: 880
Kayıt tarihi
: 18.06.07
 
 

Delice biri, aşka inanan zaman zaman hayatı tiye alan deniz tutkunu işte kısaca...