Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '20

 
Kategori
Şiir
 

Sorma Sus

 

 

Cevabım yok, sebepsiz seviyorum

İşime gelirse, cevap veriyorum

Sorma “neden”  sanki ben biliyorum,

Güzel gördüm, esenlik diliyorum.

 

Sordum cevap vermediler ayıpmış

“Boş konuşma sus”dediler, kayıpmış

Sormadım, neden sonuca yapışmış

Görüp ezberim, “desinler yakışmış”

 

Kalıplar verildi, hazır kalıplar

Yapılar yapıldı, hızlı yapılar

Kapılar açıldı, kayar kapılar

Sokaklar kazıldı, çukur sokaklar

 

“Gir”dediler, girdik bunda ne var?

Çık” derlerse, çıkarız hemen tamam

Söz veren neden sonra sözünden cayar

Hava soğuk, bostanda olmaz hıyar

 

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..