Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '11

 
Kategori
Deneme
 

Sorun sende de değil bende de. bence topu üçüncü tekillere atalım

Sorun sende de değil bende de. bence topu üçüncü tekillere atalım
 

Her dertleşme sonrasında ‘olay bende bitiyo, sorun ben de yani’ cümlesini kurmam ağız alışkanlığımı yoksa pratikte de söz konusu mu diye düşünüp taşınmaların ardından 2 sonuca vardım: 1. Bu kadar klişe bir cümleyi kullanmamalıyım 2. Sorun gerçekten ben de… Başlangıcı mühim değil aslında. Olay tam da sen Nil in “ben ona resmen aşığımmm nırnırnırım…” şarkısını dinleyip eğlenirken hoşlandığın adamın ‘ne haber bilâder’ modundaki mesajıyla kopuyor. Ne yaptın hacut ya iki tokat atsaydın diyesi geliyor insanın. Sonra üzülmeler, ardından çamur atmalar (aman kesin gay dir) sonra bi kaç Demet Akalın şarkısı… Sen ilk şeker kız Candy’nin Terry’sine aşık olmuş insansın (onu da unutmuşum ‘eski aşklara sünger çekmek’ eylemini nasıl bi uygulamaksa artık pucca saolsun hatırlattı). Böyle ne arkadaş ne sevgili, ne yapıyor ne hissediyor belli değil arada derede bir tip. İlk tercihi böyle olan bir insandan daha sonra farklı seçimler yapmasını bekleyemezsin tabi. Bir dur arkadaş bir bak değil mi. Mesela Terry’i hatırla. Adam öldü sen hala kalp masajı, suni teneffüs. Belli diğerleri de ölecek gidecek ya da sadece gidecek. (şimdi Antony gerçeğini de yabana atmamak lazım ama sadakat mevzu bahis ) İnsanoğlu bir şeyleri tecrübe ederek öğrenmiş. Eli yanınca bir daha ateşle oynamamış mesela ya da ne biliyim her hayvanı evcilleştiremeyeceğini anlayınca uğraşmamış, aslanı kaplanı ayıyı rahat bırakmış. Bu kadar örneklem varken insan soruyor kendine sen niye uygulamıyorsun bunları diye. İnsan bir dönüp bakar, sorgular ders çıkarır. Aynı kıyafeti ikinci gün giymekten sıkılırken aynı olayları sil baştan yaşamak saçmalığıyla uğraşmak niye? Can çıkar huy çıkmaz arkadaş… Ha bir de “ Hacı hacıyı Mekke'de deli deliyi dakkada” bulur sözünün de uygulamadaki payı büyük. Atalarıma saygılar… ‘artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Ne ben eski ben ne sen eski (üç nokta)… ‘ gibi edebi şeyler yazmak isteği içersindeydim ama ben yine aynı ben, sen de aynısın o da… kimsenin değişmeye niyeti yok anladık. Sadece verdiğim 10 puan avansı geri alıyorum, artık 0-0 başlayacak tüm oyunlar o kadar. Hakkaniyet. Fairplay ve bilimum barışçıl ama akılcı ifalar. Hakkımızda hayırlısı... Yazıdan çıkarılacak sonuç ( halka seslenmek isterim tabii ) : daha cesur olsaydım ben de pucca olurdum.
 

 
Toplam blog
: 5
: 478
Kayıt tarihi
: 15.07.10
 
 

Toplum kuralları, ahlak kuralları, hayat sartları derken 'özgürlük hayatın neresinde?' yi sorgular o..