Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Söyle nerdesin?

Ne yapsam sesimi duyuramadım,

Nerdesin ey oğul, söyle nerdesin,

Acep dünyada mı? yoksa ayda mı?

Söyle be can parem, söyle nerdesin?

 

Eğer bir köşede uyuyup kaldıysan,

Dünya telaşına, dünden daldıysan,

Yoksa hal bilmeze, mecbur olduysan,

Söyle be can oğul, söyle nerdesin?

 

Yaban ellerinde mecnun mu gezdin,

Yoksa nefret edip, benden mi bezdin?

Oysa gönlümdeki tek telli sazdın,

Söyele be can parem, söyle nerdesin?

 

Sensiz bu yüreğim huzur bulmuyor,

Ne yapsam, ne etsem, yerin dolmuyor,

Ciyerim yanıyor, eller bilmiyor,

Söyle be can oğul, söyle nerdesin?

 

Sensiz bu dünyada tad almaz oldum,

Sanki dolu vurdu, fidansız kaldım,

Bedenen olsam da, ruhen ben öldüm,

Nerdesin ey oğul, söyle nerdesin?

 

Yanan yüreğime buzlar bassam da,

Çıldırmamak için şiir yazsam da,

Dünyayı inleten divan sazsam da,

Yiğit sensiz olmaz, kuzum nerdesin?

 

19.03.2017

 Ekrem Yiğit.

 
Toplam blog
: 14
: 71
Kayıt tarihi
: 24.02.17
 
 

15.02.1958 Yılında KIrşehir'in Mucur ilçesinde doğdum.İzmir, Ardahan, Nevşehir ve Kırşehir illeri..