Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sözde Siyaset Değil Özde Siyaset

Sözde Siyaset Değil Özde Siyaset
 

Bizleriz efendim:)


Siyaset
Toplum için yapılır toplumsallığa yöneliktir
Toplumsal gücü oluşturup
Toplumu daha ileriye taşımaktır siyaset
Toplumun
Düşünen bireylerinin düşüncelerini
Özgürce söylemesine fırsat verip
O düşüncelerin
Toplumca benimsenmesini sağlayıp
Toplumun
Daha çağdaş
Daha gelişimci
Daha iç ve dışıyla barışık
Daha demokratik
Daha insancıl
Daha çoğulcu
Daha
Daha
Daha güzel olan ne varsa
Ona öykünüp ona ulaşan olmasını
Programlamaktır siyaset
Siyasetin yapısında
Asla yanlışa yer yoktur
Asla çirkine yer yoktur
Asla ben bilirimcilik yoktur
Tamamen
Akla ve bilime uygunluk vardır
Eleştiriye açıklık vardır
Çünkü ancak eleştiriye açıklık
Yanlışı ifade etmeye olanak tanır
Ben bunu sayıklayıp duruyorum hep
Siyaset böyle olmak için
İnsanlarımızın
Duygusal zekâ gelişimine erişmiş olması gerekiyor
Yani
Siyaset yaşama geçtiğinde
Siyasetçi
Özsaygı sahibi olacak saygısızlık yapmayacak
Saygısızlık görmeyecek
Siyasetçi buna ulaşmak için azından verebilen olacak
Azından verebilen insan karşıdan saygı görür
Karşıdan saygı gören insanın özsaygısı gelişir
Özsaygı özgüven geliştirir
Özgüvenli insan sarıldığı işin mutlaka üstesinden gelir
Özsaygılı insan
Özdenetim sahibi olur asla kırıcı olmaz
Daima saygı sevgi yayar ve görür
Özsaygılı insan
Empati yapan olur kendisine yapılmasını istemediği davranışı
Başkalarına yapmaz
Özsaygılı insan
Mutlaka sorun çözücü olur
Çözülmedik sorun bırakmaz
Ve yine özsaygılı insan
İşbirliğine yatkın olur
Bu yaklaşım da elbirliği akıl birliği güç birliği yaratır
Toplumsal güç çok büyük güç olur
Toplum rahat ve refahı doyasıya yaşar
İşte canlarım ben siyaseti böyle istiyorum
Siyasetçinin de buna uymasını istiyorum
Yok öyle uydum sürüye usulü siyaset
Olmadığı da günümüzde çok net görünüyor zaten
Dilerim
Siyasetle uğraşanlar ve siyasete yönelenler
Bu sözlerimi dikkate alırlar
Şu ülke güzel bir ülke olur
Toplum barış içinde yaşayarak yaşamın tadına varır
Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..