Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '15

 
Kategori
Psikoloji
 

Spiritüel Kitaplar Dizisi 1 & Ramtha

Kitap -1-

Ramtha

Spiritüel kitaplar, metafizik konuları, parapsikoloji, felsefe yıllardır hatta çocukluğumdan beri benim kendime sorularıma, sorgulamalarıma, arayışıma dair yoluma çıkan mesajların ta kendisidir.

Akaşa Yayınları bu konuda çok çok iyidir ve kitaplığımda %90 sahip olduğumu biliyorum. Kitap almak, araştırmak ve okumak, hayattaki en güzel hazzım, mutlu anlarım, sürekli okuyabilirim.

Spiritüel kitapları ya da kişisel gelişim kitaplarını sadece okumak yetmez, çünkü garip şekilde okursunuz, okursunuz yıllar geçer merakla okursunuz ama her okuduğunuz aslında uygulamanız gereken uygulamayı da içinde barındırır..,

ve siz de benim gibi yıllarca okur, adım atmazsanız o birikim başka bir enerji olarak sizden çıkmak ister. Dikkat edilecek kısım  bu tür kitaplar okuduktan sonra sindirme zamanı yaratılmamak, mümkünse içeriğindeki ödevleri uygulamak.. Hiçbiri yoksa bile kitap sonrası ara vermek o enerji emin olun okurken dizi dönüştürmeye de çalışacak, alacağınız her bilgi aslen bütündeki aynı bilgiye akarken, siz o anda dönüşüme geçersiniz...

Benim için Ramtha / Kryon / Ptaah / Kozmik Kitaplar / Buddha / Ruhsal Büyüme/ Nefese dair.... bu tür kitaplar çok fazlanın üstünde bir değere sahiptir.

Burada Ramtha kitaplarından bir kaç cümle paylaşmak ve bu yazımı Ramtha Beyaz Kitap / Mor kitap / Kırmızı Kitap mesajlarına ayırmak ve size fikir vermesi açısından da içeriklerinden paylaşmak istiyorum...

"Yaygın inancın aksine, beyin düşünce üretmez. Sadece bilinç nehrinden gelen düşüncenin giriş kapısıdır. Tanrılar tarafından, Öz’ünüzden geçerek gelen düşüncenin alınıp tutulması için yapılmış bir organdır."

"Düşünce sürekli bedeninizin her hücresini besledikçe, tüm beden bu elektiriksel uyarıya yanıt verir-tüm bedeniniz. Böylece her hücrenizden geçen düşünce, bedeninizde his, bir seziş, bir duygu yaratır. Ve bu duygu kaydedilmek üzere ruha gönderilir. Ruh büyük bir teyptir, hissedilen her duyguyu kaydeden tarafsız bir bilgisayardır.... Ruh hissi (seziş) yeniden başvurabilek için bir duygu olarak kayda geçirir. Buna “bellek” diyorsunuz. Duygusal hissettiğiniz zaman düşünceyi hissediyorsunuz demektir. "

"Kendinizi ne kadar çok severseniz, beyniniz o kadar çok açılır. O zaman yalnızca bedenle sınırlanmazsınız. Sizi bir arada tutan olursunuz." 

"Sınırsızlığı daha çok istedikçe ve gelen düşünceleri daha çok benimseyip hissettikçe, hipofiz daha çok hormon salgılar ve ağzı daha çok açılır. Kendinizi daha çok sevmeyi ve biliş içinde yaşamayı daha çok istediğinizde, beyniniz, varlığınızı kuşatan Tanrı tarafından giderek daha çok açılır. O zaman bedeninizden daha fazla bir şey olursunuz. Sizi bir arada tutan olursunuz."

"Bilmek inanmak değildir. İnanmak sanmak, bilmek kesinliktir. ... Sizden hiç bir şeye inanmanızı istemiyorum, bilmenizi istiyorum.. Aydınlanmak bilmektir – kuşku, inanç, iman ya da umut olmaksızın... İdrak deneyimden geçer, böylece anlayış kazanırsınız. "

Bir sonraki yazımda en sevdiklerimden bana en çok doğruma yakından öte yaklaşan, değerli  bulduğum Echart Tolle ile bütünleşen yazımı yazana kadar kendinize iyi davranın.

ve bugün yatmadan kendinize seni seviyorum, lütfen beni affet, özür dilerim ve teşekkür ederim diyerek (Ho'oponopono) yapmış olarak uyuyun. Lütfen uyuyana kadar bunu içinizden tekrar edin, ve göreceksiniz ki arınmaya başlamanın ilk yolunda o enerji size akacak..

Sevgi ve Işıkla,

Gulay Sahin

Nefes Koçu / Kişisel Gelişim Uzmanı

IG: gulaysahin76  & Mail: gulays@outlook.com

 
Toplam blog
: 15
: 323
Kayıt tarihi
: 16.04.14
 
 

38 yasımdayım. 32 yasımda başladığım içsel yolculuğumda kendi içimde kırdığım şifelerimi, yaratım..