Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '12

 
Kategori
Spor
 

Spor Toto'nun katkılarıyla Yerkesik’e yepyeni Spor Tesisleri yapıldı.

Spor Toto'nun katkılarıyla Yerkesik’e yepyeni Spor Tesisleri yapıldı.
 

Yerkesik Sporunu seven ve gelişmesi için bugüne dek bir hayli zorluklarını yaşayan genç sporcu, futbolcu kardeşlerimiz öteden bu yana spor sahasının ele alınmasını, iyileştirilmesini, bakımının yapılmasını hep istemekteydiler.

Bu denli konuşma ve sohbetlere hep tanık olmuşumdur.  Futbolu seven gençlerin sahaya ihtiyaçları vardı.

Bir-kaç ay önceydi spor sahasının bitirildiğini öğrendiğimde görmek istediğimi, yazmak istediğimi  Belediye Başkanımız Yusuf Demirci ile konuşmuştuk..

Yerkesik artık yepyeni bir spor sahasına sahip. Gidip gördüm, fotoğrafını çektim. Güzel ve bakımlı olmuş ve futbol oynamak için uygun bir saha haline geldiğini gördüm, sevindim.

Uzun yıllardır spor severlerin bu konuda dertlerini ve sorunlarını gören ve dinleyen birisi olarak bugün sahanın elverişli hale gelmesi elbette beni sevindirecekti.

Sporla yakın ilişkili değilim ancak önceki yıllarda Yerkesik Atatürkçü Düşünce Derneği’nin ve o dönemin başkanı Hayati Uslu amcanın  gençlerin birbirleriyle kaynaşması yönünde başlatmış olduğu Atatürk Kupası Futbol Turnuvası  yıllar süresince bu sahada köylerle birlikte kurulan takımlarla futbol turnuvaları ile gerçekleşti.

Sahaya bu nedenle daha çok gelip gittim. O yıllarını daha iyi anımsıyorum. Yerkesik Spor Kulübünün çektiği sıkıntıları ve zorlukları. Ve ayakta kalmanın çabaları.

Bugün gördüm ki, Yerkesik Spor Sahası Yerkesik’e  yakışır bir duruma gelmiştir. Muğla Devrim Gazetesi’nden spor muhabiri Ekrem Çağlayan’la sohbetimiz sırasında şöyle söz etti; Yerkesik’teki saha bir de Bodrum’da bulunmaktadır.

Ve, pek çok çevre il ve ilçelerden bir takım futbol maçları Yerkesik Spor Sahasında oynanmaktadır.

Bu sahanın hayata geçmesinde Yerkesik Kıran Köyü doğumlu Muğla Milletvekilimiz Prof.Dr Yüksel Özden beyefendinin pek çok  emekleri ve çabaları olduğunu bilmekteyim. Yerkesik gençleri adına  ve kendi adıma  teşekkür etmek istiyorum.

Çünkü hem sözü verilen sahanın yapımı gerçekleştirildi. Hem de güzel bir iş ve spor sahası ile ilgili sorunlar çözülmüş oldu.

Fotoğraflarını çekerken okuduğum yazıda Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Toto teşkilatının bir armağanı olarak hayata geçirildiğini okudum.

Tabii ki Yerkesik adına teşekkürlerimizi bir kez daha buradan belirtmek istiyoruz.

Yerkesik sahasında gerçekleşecek olan tüm maçların  futbol takımlarına başarılar ve bol şanslar diliyorum.

 

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..