Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '21

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Spor Yapmak Sağlık Değil Şekil

Spor yapanlarda düzgün vücut tamam da ama bakalım sağlıklı oluyorlar mı?

Sağlıklı düzgün vücuda sahip olmak için çocukluktan itibaren ömür boyu belli bir beslenme düzenine sahip olmanız gerekir.

Önce kilo alıp sonra spor ya da diyet yaparak zayıflamak doğrusu mantıklı gelmiyor.

Görüyoruz spor yapanların hepsi fit vücut.

Lakin hastalanma ve diğer ölçü olan uzun yaşama durumları takip edilmiyor.

Şişmanlamamak sağlık da şişmanladıktan sonra zayıflamak nasıl sağlık oluyor anlamıyorum.

Sporla vücuttan sadece fazla yağların gidiyor olması da ilginç; kasları kemikleri şunu bunu yapıştırdınız mı, her gün her gün durmadan sağa sola zıplıyorsunuz, bence bakışlar bile aşınır.

Hiç hastalanmayacaksın, 100 yaşının üzerine de çıkacaksın, spor yaptım sağlıklı oldum diyeceksin; gerisi hikâye!

İnsanın sporu yaşamaktır. Ben spor yapmıyorum ama günümün yarısı hareket halinde geçiyor.

Sporun sağlık olduğuna inanmıyorum, vücut zorlanamaz diyorum!

Spor (mesleğiniz gereği) spor yapacaksınız gereklidir; çünkü spor yapmazsanız spor yapamazsınız. Bu cümle de tuhaf oldu ya neyse!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..