Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '11

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Spor

Spor belki de hayatta beni mutlu eden en güzel aktivitelerden bir tanesi. Her sabah bir km koşarım. Diyorum ya olmazsa olmazım. Yapmadığımda güne yarım başlarım ve eksikliğini hissederim. Beni zinde tutup güne hazırlıyor çünkü. Amacımın kilo almak kilo vermek değil kesinlikle. Enerjik olmak, sağlıklı olmak, zinde kalmak. Sabah erken kalkıp bir saat yürüyüş ardından koşu maratonumu tamamladığım zaman daha bir verimli daha bir özgüveni yüksek hissediyorum. Koşarken salgılanan hormonlardan mı kaynaklanıyor yoksa kendim için bir şey yapmanın mutluluğundan mıdır nedir. Bir de buna koşu arkadaşlarımı da eklemek gerek tabi. Hepside yaşlarını almış hanım teyzeler. Biraz olsun evin stresli ortamından uzaklaşmak, torun ve torbalarının cıvıltısında kafa dinlemek için kendilerine sporu meşgale edinmişler. Tabi ki asıl amaçları zayıflamak ‘biz bu yola baş koyduk zayıflayacağız diyorlar’.Birde yürüyüş esnasında sohbetlerini dinleseniz güler misiniz ağlar mısınız? Kendi kendime diyorum al sana hayat tecrübelerinden seçmeler yaşamadan öğren ve ders al. İnsanların yaratılışlarından mıdır nedir, bir hoşnutsuzlukları var herkesin hayattan. Hiç kimse olduğudu yerden ve hayatından memnun değil. Doğrusu kimseyi memnun etmek de kolay değil. Velhasıl kelam spor yapmak, yürümek, sohbet etmek, anlaşmak, anlaşılır olmak güzel. Bu karmaşık ve betonlaşmış dünyada insan kendisine ne iyi geliyorsa onu yapmalı.Çünkü yaşam yaşanabilir bir hale getirilmelidir diyorum. 

 
Toplam blog
: 24
: 359
Kayıt tarihi
: 29.05.11
 
 

Anadolu üniversitesi Arkeoloji mezunuyum. Kaynağı insan olan herşeyi çok merak ederim ve takip ed..