Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '08

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Şu Allah'ın işleri

Şu Allah'ın işleri
 

Erkeği yarattın iyi de ettin. E Allahım Şeytanı yarattın iyi de ettin. Kadını neden yarattın? Şaçının teli tahrik unsuru, teninin rengi tahrik unsuru. Sanki ne vardı hayvanlar gibi yapsaydın bizi. Baksana İneklere Yılda bir cinsellik yaşarlar, En az dokuz ay memeleri sıkılır. Yılda birkez tosuncuklar kırışsa da 11 ay rahat ederler döğüşleri yok kavgaları yok. Tekeler de öyle koç'larda. Hiç kavgaları da olmaz otlaklar için, çobanların kaprisleri olmasa.

Allah'ım sen herşeye kadirsin. Bundan sonra doğaçak kızlarımızı türbanlı yarat bitssin bu kavga. Senin dediklerine emirlerine uymuıyor bu fani insanlar. Yaptıklarına da birşey diyemezler sanırım.

Bu kadar insanı yaratırken neden bu arapları ayrıcalıklı yarattın onları cennetlik yaratırken sefalet ve razelet içinde yaşatırken, günahkar kullarını neden bolluk ve müreffeh içinde yaşatırsın. Sen herşeye kadirsin. Herkese cennetinde bir yer olsa gerek.

Biz aciz kullarını kavga ettirteceğine kadınları türbanlı yarat. Madem emrin bizi neden uğraştırırsın. İnsanlar dışında tüm canlıların örtüsüz yaşamasına izin verirsin. Onları öbür dünyada cehennemde yakacaksan bu nasıl adelet olacak. Onların suçu ne? Asırlardır başı açık yaşayan atalarımın cehennemde yandıklarını düşündükce adaletinden şüpheye düşüyorum. Bu beni korkuuyor. Cennetinde bize yer yok mu? Yoksa neden bizi yaratıp ateşlerde yakarsın. Ölmeden öldürme beni. Görmeden öldürme beni. Cennetlik kullarını kızlarımızı türbanlı yarat. Bitsin bu kavga. Seninle aramıza bu kadar aracıya ne gerek vardı. Onların bildiklerini bana da bildir.

Benim gibi düşünen kulların çok. Ama bu dünyada sana vekillik edenlerden huzurumuz yok. Bizi de ya onlar gibi aracılığını yapmakla görevlendir. Ya da bizim günahlarımızdan sende nasipleneceğini bilesin. Sen herşeye kadirsin. Sana kulluk etmekte zorlanırken, birde aracılarına kulluk etmemize izin verme ya Rabbim. Senin vekilin olduklarını sönyleyenlerle ters düşüyoruz. Senle ters düşmekten bizi sakın ya 'Rab'bim.

 
Toplam blog
: 139
: 795
Kayıt tarihi
: 29.09.06
 
 

10.12.1949 yılında Nurhak'ta fakir bir ailenin yedinci cocuğu olarak dünyaya geldim. Ziraat okulunda..