Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '12

 
Kategori
Deneme
 

Şükür ve isyan!

Şükür ve isyan!
 

Çeyrek ekmek parası, bulabilmek için, otobüs durağında, pis suları karıştırdığım, günler gibi
uzun geçen dakikaları unutabilir mi yim? Geçse de yıllar! Ya seni ulu tanrım? Mikrop yuvası
sulardan, elimi boş çıkartmadığın o günleri. Hayır Hayır ! istemiyorum o sefalet dolu
çocukluk günlerimi. Geri gelmesinler,  Korkuyorum ! Babamın, Annemin, köylere gittiği
zamanlarda, yalnız kaldığım günler ve zalim geceler, Gidin Gidin! Cehenneme kadar yolunuz
var... Bir daha geri gelmeyin, Yaşamak istemiyorum o kahır dolu zindan geceleri . . .
Tanrım isyanım sana değil, bana o günleri yaşatan, kahpe feleğe, dişlisi kırılsın çarkının!

Şimdi her şeyim var, şükürler olsun, sana, yaşıyorum 45 yaşımı, kana kana . . .

                                                                                                                     1992 / Yusuf İ.K

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..