Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sultanahmette bir gece yarısı

Sultanahmette bir gece yarısı
 

Dün akşam muhteşemdi...

Eşimle birlikte akşam yemeğini dışarıda yemeye karar verdik. Uzun zamandır akşamları dışarıya çıkmamıştık.

Akşam beni işyerimden aldı. Önce Florya 'ya gittik. Nefis bir akşam yemeği yiyip sohbet ettikten sonra ayışığı altında sahilde yürüdük. Günlerdir bunaltan sıcaklardan sonra nihayet yağmur yağmış ve bir nebze olsun içimizi serinletmişti. Hava hafis esintiliydi, rüzgar içimdeki tüm sıkıntıyı alıp götürmüş ye ruhumu hafifletmişti...

Ayışığı altındaki bu romantik yürüyüşten sonra eve dönmek için yola çıktık.

Eşim ''şimdi ne yapalım ''diye sordu, şaşırdım.''Nasıl yani eve gitmiyor muyuz''dedim. Malum ertesi gün iş vardı.

''Sultanahmet'e gidelim mi ''diye sordu. O saatten sonra bu teklif beni şaşırtmış bir o kadar da hoşuma gitmişti.

İkimizde Sultanahmet'i çok severiz. Orada olmak o mistik havayı teneffüs etmek en büyük zevklerimizden biri.

Teklifini hemen kabul ettim elbette. Sahilden bastırdık ve gittik...

Saat gece yarısı olmuştu. Buna rağmen her yer şıkır şıkırdı. İnanılmaz bir kalabalık vardı. Kısacası büyüleyiciydi...

Erol Taş'ın kahvesine gitmeye karar verdik. Giderken Soğukçeşme sokağında bir cafe gördük. Hemen duvarın kenarında bir cafe. Sokağın ortasında. Loş bir ışık ve cd hafif hafif caz çalıyor. Cazı çok seven biri olarak dayanamadım ve ''hayatım kahvemizi burada içelim''dedim. Eşimin pek hoşuna gitmesede kabul etti teklifimi. Sağolsun hiç kırmaz beni, canım benim...

Oturduk birer türk kahvesi söyledik, caz dinledik ve sohbet ettik muhteşemdi...

Saat gece iki olmuştu ve ikimizde de bir gram uyku yoktu. O romantizmi bırakıp gitmek çok koydu.

Ertesi gün iş olmasa kesinlikle sabahlardık...

Kalmak istemesekte unutulmaz, romantik bir akşamdı...

 
Toplam blog
: 147
: 1030
Kayıt tarihi
: 01.07.07
 
 

14/02/1973 İstanbul doğumluyum.İstanbul Üniversitesi Turizm İşletme mezunuyum.İngiltere ye gittiğim ..