Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '09

 
Kategori
Futbol
 

Süper açılım

Süper açılım
 

Futbol Federasyonu da modaya uydu. Federasyonumuz, Fenerbahçe açılımı yaptı. Açılımı desteklemek için, Aziz Yıldırıma bir kupa tahsis edildi. Süper Kupa, süper bir hakemle, süper bir şekilde, Fenere takdim edildi. Maçın analizini yapmıyorum. Tek cümle, diyorum ki: İyi oynamamasına rağmen, BJK, Fenerden iyiydi.

Beşiktaşın analizine gelince, kaleci Rüştü, komik denecek kadar, acemilikler yaptı. Ferrari vasat bir tablo çizdi. Ernst, geçen sezonki formundan, en az %50 uzak göründü. Özetlersek, Beşiktaş %50 kapasiteye ulaşmış. Buda, hazırlık döneminin boşa geçtiğini gösteriyor. Zaten Mustafa Denizlinin göbeğinden de bu anlaşılıyor. Yenilerden Fink iyi bir futbolcu olduğunu gösteriyor. Nihat Kahveciye verilen çuval dolusu paraya, yazık oldu diyorum. Delgadoya yapılanları ise, haksızlık olarak görüyorum.

Beşiktaş, Mustafa Denizli iled, ligin ilk yarısını çıkarırmı, bilmiyorum. İlk hafta maçından sonra, bunu hep beraber göreceğiz. Bu arada, Futbol Federasyonuna bir önerim olacak. Ligi ve Şu andaki adı Fortis Kupası olan, kupayı, ayrı, ayrı takımlar alırsa, Süper kupa maçı oynansın. İki kupayı da aynı takım almışsa, Süper Kupa, maç oynanmadan, bu takıma verilsin. Bu daha adil bir yöntem olacaktır.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..