Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '08

 
Kategori
Güncel
 

Süründüren kart ücretleri kaldırılıyor

Süründüren kart ücretleri kaldırılıyor
 

Zırrrrrrrr! İndirgüm Bank iyi günler diler Oktay bey. Size bir kart verelim hayatınızı kolaylaştıralım. Süründürelim diyecek hali yok ya!

- doğum tarihiniz?
- 55
- tam tarih alıyım?
- 1955
- hayır, ay gün olarak
- Ayrımcılık yapamam.
- mezun olduğunuz ilk okul?
- ben lise mezunuyum.
- tamam da bana ilkokul adı lazım.
- iyi de ben liseyi bitirdim!
- anne kızlık soyismi?
- bilmiyorum.
- dayınız soyismi ne?
- ya taa dayımı niye karıştırıyoruz. Annem ailenin tek çocuğu dayım falan yok benim!

Düzenleme kredi kartında yıllık ücreti kaldırılıyor.
Yeni düzenleme yasalaşırsa bankalar, kredi kartı ücretini bir kereye mahsus alabilecekler. Kartın ilk verilişi dışında ücret alınamayacak. Uygulama yasa yürürlüğe girmeden önce verilen kredi kartları da kapsayacak.

…Geç kaldılar, şimdiye kadar ödediklerimiz ne olacak? Hem karttan harcıyoruz faiziyle ödüyoruz hem de yıllık ücret… Ayıp yahu soygun düzeni bu.

Şimdiki uygulamada bankalar tarafından 2 lira ile 30 lira arasında değişen miktarda kredi kartı üyelik ücreti alınıyor. Bazı özel kartlarda yıllık kullanım ücretleri daha yüksek rakamlara ulaşabiliyor.

…Evden, işten, sokaktan, marketten verdikleri karttan dünyanın parasını kredi kartı yenileme, üyeliği, ek kart ücreti adı altında alıyorlar.

Kredi kartı alması çok kolay kapatması ise tam bir işkence.

-Güvenliğiniz için bir kaç soru sormam gerekiyor.
-Doğum yeriniz?
-Karsvegas...
-Doğum tarihiniz?
-23 April 1055
-anne kızlık soyismi?
-Yeter yahu! Biraz da babamınkini sorun, kartımı da kapatın. Öfff!!!!

 
Toplam blog
: 156
: 5679
Kayıt tarihi
: 05.11.06
 
 

Söz konusu Atatürk ve Laik Cumhuriyet ise; asla tarafsız olamam! Ben; İş ve özel hayatımda Cumhur..