Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Baygın gözler

Baygın gözler
 

Baygın bakışlarına aldandım kandım

Hep beni seviyorsun sandım

Oysa bir hiç uğruna yanmışım

Ah vicdansız ah kalpsiz

Bir ömür geçiyor sensiz.

Oturup kışla önüne

Bir kibrit çaktım anılara

Delik deşik ettim sürmeli gözleri

Ah vicdansız ah kalpsiz

Geçti gidiyor ömür sensiz,

Yalancı gözlerin hep yalancı

Aşkın çekilmez büyük acı

Bir kadeh daha sun be hancı

Ah vicdansız ah kalpsiz

Geçti gidiyor ömür sensiz,

Yaslanıp pencere önüne

Dem vurdum "birinci"ye

Delik deşik ettim tüm sevileri

Ah vicdansız ah kalpsiz

Geçti gidiyor ömür sensiz,

 
Toplam blog
: 156
: 5679
Kayıt tarihi
: 05.11.06
 
 

Söz konusu Atatürk ve Laik Cumhuriyet ise; asla tarafsız olamam! Ben; İş ve özel hayatımda Cumhur..