Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '18

 
Kategori
TV Programları
 

Survivor Nefes Kesti

Survivor Nefes Kesti
 

Survivor 2018 bomba gibi başladı. Kıran kıranaydı. All Star takımından Gönüllüler takımına geçen hangi isim şaşkınlık yarattı, biliyor musunuz? Ve diğer yarışmacılar bu durumu nasıl karşıladı? Tüm bunlar olurken izleyiciler hop oturup hop kalktı… Ve ödüller neydi, onu biliyor musunuz?[1]

Bilmiyorsunuz değil mi? Ve öğrenmek için şu yazıyı okumak istediniz…

Ama yanlış kapı.

Ben de bilmiyorum.

Tüm bunları Sözcü gazetesinin internet sayfasından aldım.

Hangi gün mü?

Afrin’de 11 vatan evladını şehit verdiğimiz gün.

Türk Ulusunun emperyalizme karşı varolma savaşının içinde olduğu şu kara gün…

Ve bütün bunlar olup biterken aynı ülkenin en çok izlenen sözüm ona ulusal kanallarından birinde şu rezalet programın yayınlandığı gün…

Ve milyonlarca insanın bu rezalet karşısından adeta efsunlandığı gün…

Ne yazayım ki ben?

 

Kenan IŞIK

 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..