Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Susam sokağımı geri verin...

Susam sokağımı geri verin...
 

Gün güneşli
İnsanlar neşeli
Sen de gel oyna susam sokağında
Dostluk ve sevgi sarıyor heryeri
Sen de katıl bize verelim elele.

Sev dünyayı açılır her kapı işte susam sokağıJ

Bu benim önüm önüm önüm

Buda benim sırtım sırtım sırtım

Bu benim önüüüüüümmm….
Dağdan iniyor bir kız döne döne
Dağdan bir kız iniyor döne döne
Bir kız iniyor dağdan döne döne
Dağdan iniyor bir kız döne döne

Çek çek kürekleri mavi denizde,
Keyifli, neşeli, tasasız çıkar hayatın tadını...

Senin iki gözün bir burnun var.
Bir elinde var beş parmak
Dört ayağı var iskemlenin
Altının yerini tutaamaz hiç. Sevdiğim sayı altıııııııı.

Tırtıllar asla asla asla kahverengi bot giymez.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, onikiiiiiiiiiiiiiiii

Sür sür arabanı gez sokakları
Keyifli neşeli tasasız çıkar hayatın tadını

Edi çok susadım Edi suuuuuuuuuuu!

 
Toplam blog
: 37
: 560
Kayıt tarihi
: 16.10.07
 
 

Yirmisekiz yaşında bir bayanım. Yüksek yapıyorum. Çalışmıyorum. Hayata dair yazmayı seviyorum. Yazma..