Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '14

 
Kategori
Deneme
 

Suskunum evet...

Suskunum evet...
 

Hırçınım evet. Bu kadar riyakar varken dünya denen kalabalık yalnızlıklar diyarında. Krgınım evet. Beş para etmezken verdiğimiz emekler insan oğluna. Yorgunum evet. Ne kadar didinirsen didin görünmüyorsa yaptığın onca iyilik. Susuyorum evet. Avazın çıktığı kadar çırpınsanda duyulmuyorsa karşındaki kalbi sağırlar tarafından feryadın. Mutsuzum evet. Bu kadar dolu derya nimet içinde yetinemezken bazıları, düşmüyorsa diğer bazılarına bunca nimetten küçücük bir parça. Suçluyum evet. Bu kadar hırçın, bu kadar, kırgın, bu kadar yorgun, bu kadar mutsuzken susuyorsam hala bana yapılan haksızlıklara. Karar verilmiştir benim için. Ne geldiyse başıma müstahaktır bana!

 
Toplam blog
: 6
: 137
Kayıt tarihi
: 19.01.13
 
 

Diş kliniğinde müşteri ilişkileri yöneticisi 19 yaşındaydım oğlumu kucağıma aldığımda. 5.aydan so..