Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Sustukça susan...

Sustukça susan...
 

İri bir diş gibiyim hayatın ağzında. Ne zaman gülümsese ilk ben öne çıkıyorum...

Ve kapayınca hayat ağzını, ben hep kapısına dayanıyorum...

***

Bir göçmen kuş gibiyim dünyanın ikliminde. Kışın geldiğini farketmeyip ağaç dalında donup kalıyorum.

Ve o buz kütlesinin içinde göçemeyişimden utanıyorum...

***

Bir kesik gibiyim birinin dizinde. Ne zaman çarpsa ben hep kanıyor, kanıyorum.

Ve beni kesen bıçağın dişlerinin izinde yolumu kaybediyorum...

***

Bir kayık gibiyim küçük bir nehrin içinde. Akıntının tersine gidiyorum.

Suyun doğasına teslim olasım var. Oysa ben hep iç sesime kanıyorum...

***

İçli bir ezgi gibiyim bir akşam vaktinde. Ne zaman biri dinlese kederden kararıyorum.

Ve mırıldandıkça kendimi, kendi kendimden sarhoş oluyorum...

***

Unutulmuş bir sözcük gibiyim insanların dilinde. Ne zaman biri seslense gökyüzünde kaybolup gidiyorum.

Ve su üzerine yazılıyorum, tüm harflerimi sonsuza yolcu ediyorum...

***

Susan, susan ve sustukça kendini kusan bir canavar gibiyim, kendi alevimde yanıyorum.

Ve gülümsüyorum küllerime. Hayat beni yeniden doğuracak,

Biliyorum...

Resim: http://anti-praxe.deviantart.com/art/cevm-01-76464524
 
Toplam blog
: 408
: 1090
Kayıt tarihi
: 17.06.06
 
 

Gazetecilik okudum... Ama gazeteciliği sırf yazabilme serüvenine bir adım daha yaklaşabilmek için ok..