Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Takınca fena takarım :)

Takınca fena takarım :)
 

Bir şeye takınca takarım, sanki aklıma taktığım olmayınca yanlışmış gibi, olmamış gibi gelir. Bu saplantılarımdan biride doktor saplantısıdır. Hiç sevmediğim şeydir doktora gitmek, zaten sağlık karnemden de bellidir bu. En son 2 yıl önce hastaneye gitmişim, idari tabibimize bir iki ilaç yazdırmışım, sağlık karnesi yarıya bile gelmemiş daha. Rapor almam, sürünsem de işe gelirim, ama güvendiğim doktorun dışında da, kim ne derse desin başkasına kesinlikle gitmem. Bu çocuklarımda da aynıdır, doğduklarından itibaren hep aynı doktora götürmüşümdür. Onları ta bebekliklerinden tanır, çocuklara doktora gideceğiz deyince korkmazlar. Çünkü bilirler doktor amcaları onlara şeker veriyor, sohbet ediyor, oyun oynuyor. Ne yazık ki bizim doktor amca 2 yıl önce özel muayenehanesini kapattı, yeni açılan Kadın ve Çocuk hastanesine başhekim oldu. Ne yapmalı diye düşünürken Olcay hanımdan bahsettiler, işinde çok iyi ve ilgili olduğundan. Bende bu sefer ona taktım. Ne zaman bizimkiler hastalansa ona götürür oldum. Çok güler yüzlü bir bayan, çocuklarda sevdi onu, böylece yeni çocuk doktorumuz Olcay hanım oldu.

Kızım henüz sekiz yaşında, çok yakında dokuz yaşına girecek. Geçenlerde hastalandı, mevsime bağlı soğuk algınlığı, çok önemli bir şey değil ama ilgilenilmesi gereken bir durumda. Eşime “ben izin alamayacağım bugün, Yağmur’u sen doktora götür, ama Duygu hanıma götüreceksin, sakın unutma” dedim. Ve bunu nerdeyse ki beş altı kez tekrarladım “sakın unutma Duygu hanım”, o da her seferinde “tamam, tamammm, tamammm” dedi.

Ben işyerinde bekliyorum acaba doktor ne dedi, hangi ilaçları verdi diye. Neyse eşim aradı, ama biraz sinirli, biraz hesap sorar bir şekilde.

-Duygu hanıma gidecektik di mi?

-Evet…???? Yoksa bugün çalışmıyor muymuş??

-Yoooooğğ.. çalışıyormuş

-Eeeee???

-İçeri girdik, hasta kim dedi?

-Nasıl yani????

-Bize garip garip bakıp, hasta kim dedi, bende kızım hasta dedim.

-Size neden garip baksın ki, hem çocuk doktoruna sen gidecek değilsin ya tabi ki çocuk gidecek, Allah Allah ne yapmış bu böyle..

-Ama jinekoloğa da gidemem, bizi yolladın Duygu hanıma, hem de bana kırk kere tembihleyerek, bende hiç sağıma soluma bakmadan direk Duygu hanımdan randevu aldım, kadın deli mi bu adam demiştir ya…

-Yaaa Duygu hanımda ne işiniz var sizin ben sana kaça kere Duy.. aaaaa özür dilerimmm, ben Olcay hanım demek istemiştim…

Birden gözümde ikisinin hali canlandı, masum masum Duygu hanımın karşında durmaları…İçimden koptum, kendimi nasıl zor tutuyorum, bi telefonu kapasam da rahat rahat gülsem diye can atıyorum. Bizim ki biraz sinirlenmiş, ama neyse fazlada bişey demedi, insanlık hali işte…

Kimbilir Duygu hanım neler düşünmüştür içinden. Bakmıştır cahil mahil bir adamda değil, giyim kuşam normal, delimidir nedir bu adam demiştir kesin..Ya da dünya ile alakası olmayan biri…

..........................

Umarım herkesin hayatındaki tüm yanlış anlamalar böyle kolay, sonucu mutlu ve gülerek çözülür...

.........................








http://isteoylebirseyy.blogspot.com/

 
Toplam blog
: 41
: 1226
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

Çoğu zaman düşündüklerimi, gördüklerimi, hissettiklerimi dile getirmekte zorlanıyorum. Çünkü o an..