Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '14

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Takıntılı Bir İlişki

Takıntılı Bir İlişki
 

takıntı var mı bir düşünmek lazım :)


İki kadın, kadın kadına sohbet etmektedir:

- Kız, senin bu kocan da amma takıntı, baksana değişime kapalı, hayatınıza hiç yeni bir şey sokamıyorsunuz, yıllardır aynı tas aynı hamam. Adam giydiği gömleklerin rengini bile değiştiremiyor... Bir yaşam koçuna gönder bari adamı ha ha ha!

- Ne göndereceğim ya, iyidir takıntılı adam, değişime kapalı adam boş versene sen.

- Neden kız? Anlamadım.

- Ne var anlamayacak ayol, değişime kapalı, takıntılı adam karısına da takılır. Ben hayatımı garantilemişim, adam beni de değiştiremez ha ha...

- Hiç düşünmemiştim, ne akıllı kızsın vallahi, cinsin sen cin!

Aradan yıllar geçer ve iki arkadaş tekrar buluşur.

- Kız, ne oldu yüzünden düşen bin parça, yoksa senin adam değişti mi? Ha ha ha...

- Yok be, nerde.... Şirketteki hatalara takıldı, şirketi batırdı.

- Vah vah vah, şimdi ne oldu peki?

- Ne olacak, napayım, takıntılı adamı boşadım gitti.

- E eee sen ne yapıyorsun şimdi?

- Başka bir adam buldum, onunla evlendim.

- E ne güzel işte, niye mutsuzsun o zaman?

- Bu da aldatmaya takıntılıymış, habire ek sevgili yapıyor kendine.

- Vah vah... Kız, sen de az takıntılı değilsin vallahi!

- Ne alakası var canım, sen de!

- Baksana sen de takıntılı adamlara takıntılısın...

 

Gülerek öğrenmek, gülerek fark etmek güzel değil mi?  Güzel bir hafta diliyorum sizlere...

Sevgi ve sağlıkla ilerleyin

Arzu Bıyıklıoğlu

NLP Uzmanı ve Yaşam Koçu 

www.arzubiyiklioglu.com

 
Toplam blog
: 521
: 474
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

1971 doğumlu Arzu Bıyıklıoğlu uluslararası sertifikalı Yaşam Koçu, NLP Uzmanı, NLP Eğitmeni ve Re..