Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

Takma adla yazmanın faydaları

Hani ben takma adla yazıyorum ya, sırf bu yüzden size desem ki bence insanlar yazı yazarken gerçek isimlerini kullanmamalı, hepsi kendine bir isim bulmalı siz gerçek isimlerinizle yazmaya utanmıyor musunuz en doğrusu takma isim kullanmak. Ama hayır hayır ben böyle yapmayacağım çünkü isteyen istediği gibi yazsın be yaa. Peki ne yapabilirim mesela neden takma adla yazdığımı söyleyebilirim ya da takma adla yazmanın faydalarını sıralayabilirim: Şimdi takma adla yazdığın zaman kendini kasmadan, zorlamadan herhangi bir tedirginlik duymadan istediğin şeyleri, istediğin gibi yazıyorsun böyle olunca da yazı daha bir doğal oluyor gibi. Bir de şey var eğer kendi adımı fotoğrafımı kullanarak yazsaydım başbakanımızı uzaylılar mı kaçırdı diye soramazdım tırsardım ya da ne bileyim erkekler için dört kadın ütopyası filan diye başlıklar atamazdım. İşte böyle olunca takma isimle yazanların bloglarını okumak da daha bir keyifli oluyor sanki mesela murakami mesela kahveperisi, efervesan, yekruseha, vakayinüvis, kuzukulaa gibi. Gerçek isimleriyle çok nefis yazanlar da var tabii ama ne bileyim çoğu fazla ciddi kitap gibi ya da dünyayı kurtarabilirim tarzı yazılar yazıyorlar. 

Ama netice de blog pilog ya blok ya da her neyse işte herkes istediği gibi yazsın ama değil mi dünyayı filan kurtarmıyoruz netice de burada yazdıklarımızla bir şeyleri değiştirmeyeceğiz o kadar önemsemeyelim kendimizi. 

Bu arada dilediğimi yazarım kimseden de çekinmem aha da fotoğrafım 

 

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..