Taksim Meydan Savaşı / Güncel / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Taksim Meydan Savaşı

Taksim Meydan Savaşı
 

Milliyet Gazetesi'nden alınmıştır.


Taksim'de ne oldu, kim kazandı, kim kaybetti? 
 
1. Taksim'de ne oldu?
 
Bir grup insan (sayıları binlerle ifade ediliyor) işi gücü bırakıp Taksim'de toplandı. Asaletle yapılması gerekeni, zarar verelim anlayışına çevirdiler. Ağaçlar kesilmedi(zaten kesilmeyecekti, yalnızca 5'i sökülerek nakledilmişti), Taksim ve güzide İstanbul'un ara sokakları talan edildi. Ülke sanatkarları maskeler takıp rol kestiler. Ülke imajına tarifi imkansız bir zarar verdiler. 
 
2. Kim kazandı?
 
Vicdan tüccarları ...gerçekten doğa dostu yüreklerin arkasından taş atan maskeliler... yaktılar, yıktılar ve kırdılar! İyi rol yapan aktristler sayesindede mağduruz diye ağladılar!! İnanması gerçekten güç... Taksim'de yer yerinden oynadı sanıyorlar ve bir çok şehirde yandaşları sayesinde çok önemli bir mücadeleyi kazandıklarını sanıyorlar. Yanılıyorlar... Yaktığınız, yıktığınız her yer bizim ve biz bu vatanın evlatları yaşattıklarınızı asla unutmayacağız!
 
3. Kim kaybetti?
 
İktidar mı, ağaçları kesen (ki kesmedikleri ortada) belediye görevlileri mi, ülke kıymetlerini ve bizleri koruyan polisler mi? Hayır biz kaybettik, tüm Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları kaybetti...
 
Taksim'de gerçekten çok kirli bir oyun oynadınız ve bu oyuna doğa gönüllülerini alet ettiniz. Gerçi bu zihniyet, hep masumların arkasına sığınır...çocuklar taş atar, anneler ağlar, polisler, mehmetçikler ölür, masum bebekler, anneler, babalar katledilir...yeni değil bu tavır! masumluğa çok kurşun sıkıldı, hayvanlar dahi bir çok oyuna alet edildi, bayram denildi ateşler yakıldı, otobüslere molotoflar atıldı... Benim ülkem, Mevlana'dan, Yunus Emre'ye barış ve kardeşlik toprağı ile yoğrulmuştur. Benim ülkem, Kanuni'den büyük önder gazi Atatürk'e cihan barışı arzusunu çekinmeden dillendiren önderlerin toprağıyla örülmüştür. Biz herkesle barıştık barıştık ama Taksim'de yeni bir fırka vardı! Her kesimden yeni bir fırka...ülke turizmi için açılan proje destek fonları, yarışmalar demek ki gereksiz telaş! Yakında bu gereksiz telaşlar bir kenara itilir, ekonomik krizler kapılara dayanır, turizm eylemlerle baltalanan, önemsenmeyen bir gelir kaynağı haline gelir ve hepimiz ağaçları yemek için eylem yapar hale geliriz. Ayrıca polise taş atarak, polisin iş yükünü artırarak, asayiş bekçileri yokken civar esnafına zarar verip, sosyal kullanım alanlarını yakarak gelişmiş ülke düzeyine varamayız. Ülkenizi, doğanızı seviyorsanız boş vakitlerinizin tamamını ihraç edilebilecek ürün projeleri ile harcayın! Bu sayede cari açık hızla azalabilir ve ülke refahı artışa geçer...ülkenizi seviyorsanız, insanlık için yaşayın! Engeller kaldırılır, sözleriniz kıymete biner ve yüreğinizi kahve fincanları ya da meydanlarda kabartmak zorunda kalmazsınız. İl meclisine gider derdinizi anlatır, basın toplantıları ile her yere fidanlar ekerek aklı selim gösteriler düzenlersiniz.
 
Bizler sizleri çok uzaklardan izledik ve hiç beğenmedik... benim ülkem, sizin gibileri çabuk öğütür. Benim ülkem bin yıl geçse de bir gün gıyabende olsa vicdanınıza sorar; "rahat mısın?"
 
Toplam blog
: 4
: 539
Kayıt tarihi
: 24.07.11
 
 

Danışman-Araştırma Görevlisi-Eğitimci-Serbest Denetçi-Proje Yöneticisi ve Gelecekten Gelenler Bil..