Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tamam açıklıyorum!

Tamam açıklıyorum!
 

Bunu da yazıcam işte yazıcam ki şanım olsun, bütün bannerllarda adım okunsun.

herkes beni tanısın, herkes bilsin,

ne yazdığım önemli değil... ne yazacağım önemli... (ne demekse şimdi bu)

ne demiş şair "en güzel şiir henüz yazılmadı". şair burada demek istiyor ki yazılanların hepsi boş olmaya mahkumdur (kimse bu yazı öğretici değil demesin)

yazacağım şeyi hiçbir yerde duymadınız... okumadınız ve dahi görmediniz... sadece ben düşündüm... sadece bana ait bir şey...

yazacağım mutlaka yazacağım... herkes çok şaşıracak biliyorum... hayranlıkla ve belki korkuyla sarsılacaklar...

yazacağım, hazır olmanızı bekliyorum...

hazır hissetiğinizde yazacağım....

bildiğiniz herşeyi unutun

yazacağım şey bütün hayatınızı değiştirecek...

ne güzel söylemiş bir osmanlı bilgesi: " söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı!"

bende korkuyorum açıkçası bunu yazmaktan, gerçekten insanlar hazır mı böyle bir şeye bilmiyorum, ama yazmak zorundayım...

bu benim görevim, dünyanın sonunu getirsede yazacağım şey yazmalıyım...

bazılarını mutlu bazılarını mutsuz edecek bir şey değil bu; herkesi mutlu ya da herkesi mutsuz da etmeyecek!

kadınlar kızmayacak, erkeler aağlamayacak bu yazdığıma...

çocuklar kızacak belki onların oyuncağını aldım diye ellerinden! Belkide bir tek onlar alkışlayacak beni...

"harikasın, harikasın, sensin işte o, büyüksün, en büyüksün" diyecekler...

Neon ışıkları aydınlatacak ismimi sağ ve sol köşelerde... 50 bin kişi okuyacak beni ( bunların 30 binini sayma, onlar ilk paragrafı okumakla yetinenler)...

kafamı toparlamalıyım artık...

Yazmalı mıyım? gerçekten bilinmeli mi bu? aslında bilmiyorum...

Ama benim görevim (kim verdiyse bu görevi) yazmak...

yazacağım...

yazıyorum...

İŞTEEEEEEEEEEEEE

YAZDIMMM...

yazmadım mı?

hayır! yazdım... sizin okumanız yokmu kuzum! Ya da körsünüz herhalde... yukarıda bir ton yazı yazdım, bunlar yazı değil mi? İlla bişeymi söylemeliyim... sizin aklınız yok mu? siz düşünemiyonuz mu? herşeyi ben mi düşüneceğim...

hadi gidin, Hadi gidin!..

o kadar ansiklopediler var, raf raf kitaplar var... çok meraklıysanız gidin onları okuyun... İyi be herşeyi ben okıyim, siz bedavaya konun... burası geyik yeri arkadaşım, hala annamadınız mı?.. bu bloglarda yazmış olmak için yazılır...

Bak hala okuyorlar...

yazdım diyorum size, Aloooo!.. Bak duyuyorlar mı?

anlayan anladı diyoruuum! Daha ortalarda terk etti bazıları yazıyı... Hadiii haddiii, ikileyin!

Gaffuru seviyoruz diyoruuuum

Ahuyu sevelim diyoruuum, RTÜKü kınıyoruuum

Gündüzleyin yayınlanan kadın programlarını geri istiyorummm...

mesaj veriyorummmm

Dışarı çıkmak istiyorum...

dışarıda kaç kişisiniz merak ediyorumm

TEZİMİ ARTIK BİTİRMEK İSTİYORUMMMM....

:))))

::))))

:))))))))))

 
Toplam blog
: 34
: 4474
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Kendimi bildim bileli hiç saf su içmedim... ÇAY benim abu hayat suyum... İnce belli bardakalar çabuk..