Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Tanrı durdurmalı mı dünyayı

Tanrı durdurmalı mı dünyayı
 

Bir melodi yayılır ruhumun gök kubbesine

Her cumartesi sen olup odamı dolduran

Bir sevda iddiası bu aramızda su sızmayan

Hazır mıydık? Yoksa olmuştu işte mucize

Düşlerim yalnız değil artık paylaşınca

Tarı durdurmalı mı dünyayı?

Aşka inanmamız için sevdamızın büyük olduğuna

Yetecektir bilmek ve bakmak doğru camdan

Bazen sen kokuyorsan bu şehir, şehir artık aşktır bana

Oysa senin adın hiç hüzün olmaz yüreğimde

Seninle uzayan dalarımı yokluğunda budama

Uyanmak şafak vakti yüreğimiz semada

Duam sen olmuşsan şahittir sevdama da

Yokluğunda eşyalar sen oluyorsun

Kalemin elimi tutar seni yazarken

Kazağın sarar beni üşüdüğümde sıkıca

Bardağınla öpüşün, çay yakar içimi aşkın misali

Şarkılarsa yokluğunda senin bana aşk sözlerin

Ben kendimi kaybettim sende..

Sevinç Şimşek

 
Toplam blog
: 23
: 469
Kayıt tarihi
: 06.09.10
 
 

Resime şiire gönül vermiş bir anneyim. Mutluyum çünkü mutlu olacağım şeyler yapıyorum. İzmir' de ..