Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '07

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Tanrı ile buluşma

Tanrı ile buluşma
 

Artık daha iyi farkedebiliyorum tenimi okşarcasına yalayıp giden ürpertici serin rüzgarı. Bedenim karanlığın peşinden giderken ağır ağır, ruhumun yalnız kaldığını hissediyorum senin yüce kudretin karşısında. Sabahın ilk aydınlığında ben geldim diyorum ve ortaya seriyorum ruhumun derinliklerini tüm çıplaklığıyla. Kimi zaman doyasıya sevdim ve aşık oldum yarattıklarına, kimi zamansa şaşırdım senin muhteşem hesabında. Bazen tövbe etsemde günahlarıma, dayanamadım yeniden kapıldım nefsimin yalan rüzgarına. Acılar çektim ruhumun zindanlarında, düştüm, kalktım yinede yürüdüm yaşamın tozlu yollarında. Çocukluğumu aradım çoğu zaman anılarımda, ne kadar da mutlu olduğumu düşündüm annemin sıcak kollarında.

Artık daha iyi görebiliyorum bana uzanan sevgilimin elini, nasılda kavramıştım mehtapta dans ederken o incecik belini. Doğum günü şarkıları çalarken radyoda, işte buldum demiştim yaşamımın gerçek eşini. Şükretmek için bu kadar az değil nedenim, belkide en basiti şu anda rahatlıkla aldığım nefesim. Kalsada ara sıra kursağımda hevesim, yok bu evrende senden başka hissettiklerimi en iyi bilenim.

Artık daha iyi duyabiliyorum yaşamın seslerini, silmeme gerek yok senin karşında ağlayan gözlerimi. Acılarla yoğrulsada ruhum yüz yıllar boyu, yöneltiyorum büyük bir sevgiyle gökyüzüne ellerimi, keşke çürütebilseydim yıllarca secde ederek karşında dizlerimi. Artık daha iyi anlayabiliyorum hayatın özünü, yarattığın herşeyde görebiliyorum rahatlıkla senin mübarek yüzünü. Tutamayacak durumda olursam sözümü, ararım içimde yeniden bulurum ruhumdaki kutsal izini.

Gecenin karanlığından döndü bedenim, tertemiz ruhumla birleşmesiydi en büyük emelim, farkında olarak sevgiyi yansıtabiliyorsa artık ellerim, demekki görebilecek bundan sonra tanrının izniyle farkedilmeyeni gözlerim. Sizde ararsanız içiniz çok sıkıldığında huzuru, inin sabahın karanlığında sahile, bulun yıllarca bulamadığınız mutluluğu. Şarkı söyleyin doyasıya martılarla, dans edin mehtabın altında dalgalarla. En güzel duadır farkında olmak ve şükretmek tanrının huzurunda. Göreceksiniz hiç bir sıkıntınız kalmayacak ruhunuzda.

METİN ÖZKAYA

 
Toplam blog
: 116
: 3217
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

İstanbul' da doğdum. Antikacı, saray restoratörü ve eksperim. Antika konusunda 50’ye yakın belgesel ..