Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '07

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Boş !!!

Boş !!!
 

Hani... Bazı zamanlar vardır, doğruların-yanlışların çatıştığı, işin içinden çıkamazsınız. Kendinizi öylece bırakıverirsiniz, yaşarmısınız, varmısınız, ne olduğunuzu bilmeden.

O zamanlarımdayım şimdi!

Sonuca varmak için uğraştıkça, dibe batıyorum...

Açık-net olanı anlayamazken, karmaşıktan anlamlar çıkarıyorum. Beynimin lopları yermi değirtirdi ne?

Aklım nereye gitti?

Hayat mı saçma? Ben mi saçma sapanım?

Sussam diyorum, birşeyler susma diyor. Konuşmam, yazmam ne mana?

Ben biliyormuyum ki?

İnsan yaşlandıkça oturuşur derler, bence halt ederler.

Hani yaşlandın işte, iyice oturuşman lazım değil mi?

Çizgim var, kurallarım var derken, o da ne sapmışsın. Nereye gitti bu çizgi?

Boş !!!

Yok karar verdim, ben gene susuyorum, zira konuştukça batıyorum.


01/12/2007
 
Toplam blog
: 44
: 906
Kayıt tarihi
: 27.07.07
 
 

1965 yılında İstanbul'da doğdum, 18 yıldır Yalova'da yaşıyorum. Lise mezunuyum, kamu kuruluşunda mem..