- Kategori
- Siyaset
Tarafsız kalabilir miyiz ?

Temiz ülke için çürükler dışarı
Düşünmenin konuşmanın suç olduğu, eleştirilerin kabullenilemediği bir ülkede yaşıyoruz, düşündüğümüzü anlatamazsak ne olur? İmalı bir şekilde öyle veya böyle konuşmak anlatmak nasıl olur, suç işliyorsun diyede susturmak, suskun bir ülke yaratmak demokrasinin gereği midir, yoksa kısıtlanan özgürlüğün bir parçası mıdır?
Öyle görüyorum ki tepedekilere söz söylemek eleştirmek suç olmadığı halde suç sayılıyor. Onlar yasaları çiğnerken suç sayılmıyormuş, yasalar bu ülkede suskun her konuda evet demek zorunda bırakılan vatandaş için mi çıkartılıyor? Ben bu sorulara cevap bulamıyorum. Sapla samanın birbirine karıştığı şu günlerde demokratik özgürlüklerinde sansüre takıldığını düşünüyorum. Temiz toplum şeffaf yönetim anlayışı için tüm ülke ele ele verelim ama, sepetteki çürük yumurtaların zor nefes aldığımız bu ortamı kokutmasına da ülke olarak müsade etmemeliyiz diyorum.