Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '11

 
Kategori
Tarih
 

Tarihten notlar

Tarihten notlar
 

tarih


''Bana Türklerden kurulu bir ordu verin dünyayı rehin alayım'' 

Napoléon Bonaparte  

"Komuta edemediğim 10000 adamım olacağına, komutam altında olan 10 adamım olmasını tercih ederim." 

(Timur) 

"Bir kuzunun komuta ettiği bir arslanlar ordusu beni korkutmaz. Ama aynı şeyi, bir arslan tarafından komuta edilen kuzu ordusu için söyleyemem" 

(Büyük İskender) 

?"Tarih değil, hatalar tekerrür ediyor!" 

(II. Abdülhamit) 

"İnsan savaş gibi inanmadığı bir şey için acı çekeceğine, barış gibi inandığı bir dava uğruna ölse daha iyi değil mi. " 

(Albert Einstein) 


"Yerinde söz söylemesini bilen, özür dilemek zorunda kalmaz." 

(Fatih Sultan Mehmed) 

"Savaşı seviyorum, çünkü sonunda zafer var." 

(Sultan Alparslan) 

Para... para... para... 

(Napolyon) 

"Bilmeyen ve bilmediğini bilen, çocuktur : Ona öğretin
Bilen ve bildiğini bilmeyen, uykudadır :Onu uyandırın
Bilmeyen ve bilmediğini bilmeyen, aptaldır : Ondan sakının
Bilen ve bildiğini bilen, liderdir: Onu izleyin" 

(K’ung-Fu-tzu) 

Amasya'nın kuzeyinde ve Tokat'ın batısında kalan Zile'de Julius Caesar çok hızla gelişen bir savaştan sonra (M.Ö. 53) şu ünlü sözünü söylemiştir.
"Geldim, gördüm, yendim. " 

(Sezar) 

"Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi
Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi." 

(Kanuni Sultan Süleyman) 

"Tarih kâinâtın vicdanıdır." 

(Ömer Hayyam) 

 
Toplam blog
: 16
: 371
Kayıt tarihi
: 30.05.11
 
 

Reklamcılık okusa da gazeteci olmaya meyilli.  Fotoğraf çeker, yazar, çizer, vatanperver. ..