Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '13

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Tartışmaları yerinde görmek için Bodrum'a uçtum!

Tartışmaları yerinde görmek için Bodrum'a uçtum!
 

Bodrum


Her yaz sezonuna merhaba derken, Bodrum’un renkli hayatı tartışmaların odağı olmaya devam ediyor. Ben de bu tartışmalara neden olan baş aktör Göltürkbükü olmak üzere, tartışmaları yerinde görmek için Bodrum’a uçtum.

Yine bir haftasonu kaçamağı, yine hızlı, yoğun ve bol güneşli geçen kısa bir tatil-cik. 

Lafı dolandırmadan Göltürkbükü’nün St. Tropez’i aratmayan hareketli hayatını sizlerle paylaşmaya başlıyorum.

İlk durağımız Ship Ahoy... Plajı, happy hour partileriyle Bodrum’un klasikleşen bir mekanı olan Ship Ahoy artık bir “beach”in çok ötesinde. İçerisindeki Biber, Arnavutköy Balıkçısı, Tango ve Sess’ten bahsetmeden geçmeyelim. Akşam yemeği için Arnavutköy Balıkçısı’nda güzel bir balık sofrasına oturabilirsiniz veya Tango’da gece için enerji depolayabilirsiniz. Ben İstanbul’dan kalma alışkanlıkla Arnavutköy Balıkçısı’nı tercih ettim. Yemekten sonra hafif bir şeyler içmek için, Nişantaşı ve Bebek’ten aşina olduğumuz Biber Bar’a uğradım. Biber, Nişantaşı ve Bebek’teki enerjisini buraya da taşımış açıkçası. Ama gece daha bitmedi... Türkçe müziğin en sevilen mekanı olarak İstanbul gecelerinde parlayan Sess, Ship Ahoy'un içinde sabah saat 5’e kadar misafirlerini eğlendiriyor.  

Ship Ahoy’u talan ettikten sonra, ertesi gün programım daha yoğun. İlk adresim, Kuum Hotel&Beach. Plajda birkaç saat takılıp, etrafı gözlemledikten sonra Yalıkavak’taki Moon Beach&Lounge’a gidiyorum. Geçen sene açılan Moon Beach&Lounge yenilenen menüsü ve dekorasyonuyla oldukça keyifli bir mekan olmuş.

Zaman kısıtlı, o yüzden Yalıkavak Palmira’daki Loft’a geçiyorum. Gündüzleri beach, akşamları restoran olarak hizmet veren Loft, Yalıkavak’ın gözdelerinden. Özellikle deniz suyundan arıtılmış havuzuyla da misafirlerine farklı bir alternatif sunuyor. 

Bu yaz, Yalıkavak’ın gözdesi diye nitelendirebileceğim B-Long Beach, beyaz kumlarla fark yaratan sahili, sofistike atmosferiyle çok güzel bir plaj. İtalyan şezlongları, Miami’den özel olarak getirilen şemsiyeleri, tertemiz denizi ve akşamüstlerini hareketlendiren dj performansıyla B-Long Beach kalite ve eğlence kokuyor.

Güneş batarken, çabucak üzerimi değiştirip akşam yemeği için Gümüşlük’teki Mimoza Restaurant’a doğru yol alıyorum. Bodrum Yarımadası’nın en güzel koylarından birinde, Gümüşlük’te, Antik Myndos şehrinin en güzel limanı olan taş iskelenin hemen yanı başında konumlanan Mimoza hem atmosferi, hem manzarası hem de sunduğu lezzetlerle gönlümü çalmayı başarıyor. 

Bu güzel yemeğin üzerine, kahvemi de içip otelime dönüyorum. Neden mi? Tahmin ettiğiniz gibi ertesi sabah Bodrum’a veda zamanı...

Ege'den 3 farklı tatil rotası için tıklayın!

 
Toplam blog
: 67
: 2743
Kayıt tarihi
: 15.04.13
 
 

Jabiroo ismi bir tür Güney Amerika leyleğinden esinlenerek bulunmuştur. Jabiroo özel seyahat haya..