Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Taşınma heyecanı

Taşınma heyecanı
 

Oynamak için bahçeye indiğimde annem bana balkondan bağırıp dedi ki: Eve gel, sana sürprizimiz var. Ben de eve geldiğimde annem ve babam bana dediler ki: Kızım taşınıyoruz dedikleri anda ben hoplayıp zıplamaya başladım. Ardından ağlamaya başladım. Neden diye sorarsanız çünkü arkadaşlarımdan ayrılacağım diye üzüldüm.

Babam bilgisayarda evlere bakarken bir ev gördük, ona bakalım dedik. Ve ona bakmaya gittik. İlk önce emlakçıya gittik. Emlakçı bize internette baktığımız evi gösterdi. Çok güzel değildi.

Sonra iki tane ev baktık onların bir tanesi bizim eski evin mutfak dolaplarına çok benziyordu. Ama ben hiç beğenmediğim için annem ve babam da beğenmedi. İkincisi ise daha kötüydü, bir salonu ikiye ayırmışlardı. Hiç beğenmedik.

Uğraştık sonunda bir ev gördük. Bahçesinde yemyeşil çimenler, rengarenk çiçekler, kocaman ağaçlar vardı, doğa dediğiniz böyle bir şeydir. Çok ama çok güzeldi. Hem de bahçesi, en güzel bahçe yarışmasında birinci seçilmiş. Çok güzel bir evdi. İçeri girdim, evin içi çok büyüktü. Resmen ağzım açık kaldı. Anneme dedim ki: Hemen buraya taşınalım.

Burada bir sürü arkadaşım oldu ve ben de çok memnunum. Evimiz resmen villa gibi ve çok güzel bir ev. Ben evimden çok memnunum. Ve öyle kalacağım.

Yazımı beğendiyseniz çok teşekkür ederim.

 
Toplam blog
: 13
: 12489
Kayıt tarihi
: 12.09.07
 
 

Benim adım Duygun Şahin. 15.09.1997 yılında Bursa'da doğdum. Milliyet Blog'ta yazan Hakan Şahin'in k..