Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '06

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Tatil bitiyor mu ne?

Tatil bitiyor mu ne?
 

İki-üç hafta öncesine kadar tatil hayalleri kuruyordum, hele de işyerindeki çalışma arkadaşlarımla en çok karşılıklı sorulan soru "Eeee, tatilde nereye gidiyorsun?". Artık bu geyiklerin sonu geldi, ben tatile gittim, döndüm ve pazartesi iş başlıyor. Hey gidi hey ne güzel günlerdi ama geçti gitti işte. Bundan böyle oluşacak muhtemel geyik "Tatil nasıl geçti, neredeydin?". Bıraaak Allah'ını seversin demek lazım artık bundan gayri bu sorunun cevabına.

Nerelere gittim tatilde nerelere? Yok yaw öyle de çok uzak dünya turlarına çıkmadım ama uzun vadeli planlar arasında, kim istemez bir Rahmi Koç gibi yatıyla gezmesin dünyayı. Neyse ben Fethiye-Ölüdeniz'e gittim ve ziyadesiyle memnun kaldım, ne güzel yermiş yaa orası, yine iyi bir tercih yapmanın verdiği keyifle gururlanarak dolaştım da evin içinde.

Gitmeyenler ya da gitmeyi düşünenler için mutlaka gidip görsünler, hatta günlük tekne turuna da mutlaka çıkıp koylarda bir gezinti yapsınlar da "Hey benim cennet vatanım." desinler. Ayrıca da yapılacak aktivite çok: bir paragliding olayı var ki(işte yamaç paraşütü yaw) süper bişey, ben yapmadım gerçi kandırmaca olmasın, bi dahaki gidişimde de komple aktivite insanı olacağım arada, bir de benim özellikle ilgi alanlarım arasına giren scuba diving var ki bu da ayrı bir mevzudur, bunu da mutlaka denemeliyiz cümleten.

Fethiye'den sonra Datça diye bir yer var ki, hiç de şişirildiği gibi bir yer olmadığını insan şöööle bir dolaşmada anlıyor hemen. Boşverin gitmeyin oralara, zamanınıza yazık diyeceğim, bir de acayip çok sivrisinek var oralarda, dikkat edin. Ama hiç keneye ve dev örümceklere rastlamadığımı da dürüstlükle söylemeliyim.

Bu yerlerle ilgili anlatılacak çok şey var daha... Devam edebilirim yani.

 
Toplam blog
: 6
: 869
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz kenarında yaşıyorum, denize aşığım, bunu Ankara'da öğrendim. Bursa'da çalışıyorum, yaşadığım ş..