Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Tatildeyim Zülfiye

Tatildeyim Zülfiye
 

Kaynak: internet


Tatildeyim Zülfiye! Telefonum kapalı
Kapsama alanlarım tarihi eser oldu
Ben bu kötü huyları senden kaptım kapalı
Cüzdanım zayıfladı, belki de kanser oldu

Jet Ski’ye binmem ben, muz olsa hadi neyse
Karizmayı denizde çizdirmeye gelmedim
Adabımla yüzerim, zararım yok kimseye
Denizden babam çıksa ellerini öperim

Su üstünde kaydırmaya düzgün taşlar ararım
Her gediğe taş konmaz, aklında tut Zülfiye
Akşamüstü sahilde kumdan kale yaparım
Sen de mimarım diye beni uyut Zülfiye!

22.25
04/07/2010, Denizli

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..