Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

Tatilim yok, çok yalnızım çokkk....

Tatilim yok, çok yalnızım çokkk....
 

Blogda yazan ya da okuyan tüm arkadaşlarıma öncelikle iyi bayramlar dilerim...
Amma velakin benim bayramım falan olmayacak...

Sevgili arkadaşlar eminim bir çoğunuz bu gün bavulunu hazırlayıp memleketine , akrabalarına ya da tatile gidecek en kötü olasılıkla evinde uzun uzun sakince oturarak geçirecek bu kocaman dokuz günü...
Şimdi sizi kıskandığımı falan sanmayın ama...
Kıskanıyorum hemde deli gibi ....

Gidin bakalım her nereye gidecekseniz, oturun evinizde ya da gidin eşe dosta bayram kutlamasına..
Çok moralim bozuk çokkkkk ne bayramım var ne de tatilim.
Kısaca özetlemek gerekirse tüm bayramım ve bayramımın tatilini tatilsiz geçireceğim ben ...
Şimdi hırsımdan çatladığım şu dakka da canım sıkkın içim boş ve ümitsizim. Cezalı çocuklar gibiyim valla .
Yolu Antalya 'ya düşen olur ise havadan, uçaktan inince şöylee bir baksın etrafına belkide benimdir ordaki uçağa kapısını açtıran zavallı ...

AHHH AHHHH çok mutsuzum çokk, bayramsız ve tatilsizim ..
Yine de tüm kıskançlıklarımdan sıyrılarak gidenlere iyi yolculuklar diliyorum. Arabalarınızı dikkatli kullanın .. Gittiğiniz yere ulaştığınızda bi zahmet haber verin kalanlara da merak etmesinler sizi ...
Beni soracak olursanız.... elbet bir gün benimde tatilim olucak tam siz çalıştığınız sıralarda :)))

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..