Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Tatillik bir blog ve komik haller

Tatillik bir blog ve komik haller
 

Kadınlar çiçekse bu çiçeğin adı nedir?


Kardeşim karizması itibari ile 20 metrekarelik alan içerisinde tüm kızlara etki edebilecek bir potansiyele sahiptir. İşte bu karizma abidesi ile bir gün çevre dostu yeşil iett otobüsüne bindik Maltepe’ye gidiyoruz. Ama bunun gözler fıldır fıldır aranmakta. Kartal yükseklerden nasıl ki avını arar bizim ki de aynen öyle. Aradığını bulmuş olmalı ki kaş göz oynamaya başladı kardeşimin. Bende ineceğimiz durağa yaklaştığımızdan “düğmeye basta durağı kaçırmayalım” dedim. Bir Yusuf Miroğlu kalkışından sonra, 2 metrelik mesafede ki düğmeye dakikalar süren bir podyum yürüyüşü yaptıktan sonra elini düğmeye attığı an bittiği an oldu ki o hâlâ ne yaptığının farkında değil ama koca otobüste bir kahkaha… “lan oğlum o kapı ikaz ışığı ona değil diğer düğmeye basacaksın”… “abi ben bittim” dediği anı hiç unutamam…

* * *

Bıyıklı, kısa boylu, saçları önden dökülmüş, giyimi pekte iyi olmayan biriydi. “buyurun nasıl yardımcı olabilirim” dedim. “çekyat bahacadım” dedi. “tabii efendim buyurun üst katımızda modeller ver bakalım” dedim. Kanepenin yanında nasıl bir karakter olduğunu çözmek için sorular soruyor aynı zamanda ürünü tanıtıyordum. “abim ne işle meşgulsünüz” diye sordum “artisim” dedi. “ahada bulduk” dedim içimden. Başladı anlatmaya. “ ya yeğenim hani şu filmlerde arkadan geçen, veya bir gavede oturan adamlar varya” “evet” “heh onları oynuyoz işte” “vay bee” dedim. Aslında bir helal olsunda çektim içimden. Memleket jön ararken dayım keşfedilmeyi bekleyen bir hazineydi. Kanepeyi sattık. Aradan geçti iki sene, geçen tv izlerken bir filmde dayak yerken, diğer filmde de kahvede otururken gördüm. “harbiden artismiş”

* * *

Hoca namazı bitirdi, bize döndü ve okumaya başladı. Bir an göz göze geldik. Bana göz kırptı. Kaş göz yaptı. Önce anlamadım. Başka yere çevirdim kafamı. Bir ara yine göz göze geldik yine aynısını yaptı. Töbe töbe dedim sinirlendim. Oda pek memnun olmamış gibi kafasını çevirdi. Aynısını başka birine yaptı bu sefer. Yanımdakine sordum “manyak mı bu hoca” “yok abi tiki var” dedi. “heeee” dedim. Yine yaptı “eyvallah hocam” dedim.

* * *

Saim hoca son kez açıklama yapıyor; “arkadaşlar özellikle bayan arkadaşlar birazdan sınav başlayacak. Direksiyon başında hocalar size “evet buyurun gidelim” dediğinde heyecan yapmayın. Benim oturduğum kısımda da debriyaj fren var müdahale edebilirim çaktırmayın.”

Aysun gitti ilk önce. Hepimiz arkadaki minibüsten izliyoruz. Arabadan önce dumanlar çıktı. Sonra arkası fena halde kalktı, şumaher de kim ki şeklinde bir kalkıştan sonra aysun otobüse geri döndü “ ayyyy bu araaaabaaa manyaaak yaaa kızımmmm. Debriyaj yok ayamın altında valla “hocam debrijay nerde” dedim niye baktı ki bana öle annamadım.

Aysun artık ehliyetli.

 
Toplam blog
: 18
: 887
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

1983 yılında Üsküdar da doğmuşum. Yüksek okul muhasebe bölümünü bitirdikten sonra okula dışarıdan de..