Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Tek ağaç

Tek ağaç
 

Ben bir tek ağacım 

Tepelerin birinde,

Seyrederim alemi.

Özgürmüşüm yeter mi tek başıma,

Duyarım ki memlekette kötü şeyler olmakta.

Rütbesi sökülen generaller,

Kalemi kırılan gazeteci,

Kısacası Asker, sivil, siyasetçi, vs.

Hapishaneler tıklım tıklım dolmakta.

Ama kimin esamesi okunmakta ?

Haddim değil lakin,

Ne yapayım yani,

Hakim, hakim olmazsa.

İşi yoksa garibanlar,

Af beklermiş mahpusta...

Kimin umurunda !

Dedim ya ben bir ağacım,

Aklım ermez bunlara,

Hem de tek tabanca .

Elimden gelir mi benim,

Haklıya dua,

Haksıza beddua etmekten başka...

İsterim ki herkes özgür olsun

Çoluk  çocuğuyla,

Yaşasın gitsin şu dünyanın,

Halil İbrahim sofrasında...

 

 

 
Toplam blog
: 123
: 1874
Kayıt tarihi
: 02.07.12
 
 

68 kuşağındakileri iyi bilirim. Çalışmam ziraat üzerine. İnsanların ana dilleri ile konuşmalarını..