Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Telefon Konuşmalarım!!!!

Telefon Konuşmalarım!!!!
 

Bazen kendime, daha doğrusu saf hallerime çok gülerim sevgili dostlar, işte size işyerindeki telefon konuşmalarımdan bazı örnekler.

Zırrrrrrrrrrrr
_ Efendim
_Nezahat hanım merhaba ben Cengiz
_ Merhaba Zengin bey nasılsınız!!!! pardon Cengiz beyyy!
_Karşılıklı gülüşmeler...

*****

Patron: Nezahat hanım Erzurum'dan Durmuş beyi bağlarmısınız?
Ben: Tamam bağlıyorum
Telefonu açtım, numarayı tuşladım zırrrrrrrrrr
Ben: Erzurum bey iyi günler!!!! pardon Durmuş bey, nasılsınız???
Yine karşılıklı gülüşmeler...

*****
Günlerden bir gün aradım karşı tarafı, zırrrr sesi yerine çok komik ses efekti çıktı karşıma.... Ben gülme krizine girdim birden, karşı taraf açtı telefonu ama ben konuşamıyorum gülmekten!!!

*****
Yemekhaneyi arıyorum diye misafirhaneyi ararım arada bir:
Ben: Merhaba usta, ne var bugün yemekte???
Telefondaki ses: Bilmemmmmmm onu yemekhaneye sormak lazım!!!
Ben nereyi aramışımki????
Burası misafirhane!!!!!
Çok pardonnnnn!!!!

*****
Ne olacak benim bu saf hallerim bilmiyorum.
Neyse düzelirim elbet... Sevgiyle ve mutlu kalın.

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..