Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Telsiz sazım

Telsiz sazım
 

Neredeyse bir ömür bekledim

Her geçen gün bir şiir ekledim

Hiç üçkağıt etmedim, hiç sevmedim

Günahım nedir, kurtar beni allahım

Her merhaba dediğim olmuş ozan

Dürüstlüğü, şimdi bil kim bozan

Şair; şiirini bir-bir hergün yazan

Kalmasın tasa, dolmasın kazan

Ey benim teli kopuk sazım

Söyle neler oldu hani yazı'm

Kış geldi geçti, soğuk oldu yaz'ım

Günahım nedir, kurtar beni allahım

Bir demet çiçek benim için mısralar

Moral sıfır, gülmüyorum bu aralar,

Adam gibi adam olanı kim karalar

Günahım nedir, kurtar beni allahım

Kopuk teline desem bunu yaralar

İyileşmez, kangren olmuş yara'lar

Helal olmaz, haram edilen paralar

İnsan hiç hak etmezse, kim karalar

Ey benim teli kopuk sazım

Hiç iyileşmez yaram, durmaz sızım

Üzüldü ailem dört küçük kızım

Söyle sazım bütün çektiklerimizi bizim,

İnsan olan anlar, özür diler hemen

Keyfinle çay içip oturduğun yer çimen

Dosta yakındır bilene Yemen

Kızmayınca ben kimseye kötü demem,

Yaşar Türkmen

 
Toplam blog
: 48
: 325
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Şair- yazar 1968 Boyabat doğumlu şair- yazar, Yaşar Türkmen, Saraydüzü Yukarı Arım Köyü nüfus..