Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Yandım aney kurtar beni

Yandım aney kurtar beni

Düştüm bir çukura imdat aney

Kokuyor burası kurtar aney

Dertsiz di başım ağrısızdı dişim

Yandım Allah, kurtar beni aney

Aferim poh-poh dolu memleketim

Coşkuya kapılıp çaba sarfettim

Aney söz dinlemeyip ne ettim

Yandım Allah, kurtar beni aney

Şahit şu koca dağlar, kayalar

Şahit şu topraklar, al-al boyalar

Şahit aney dünya, bu bizi oyalar

Yandım Allah, kurtar beni aney

Bir tutam otmuş, deveyi atlatan

Tatlı dil miş yılanı bile hoplatan

Nefis yağı imiş çırayı koklatan

Yandım Allah, kurtar beni aney

Bir dost tebessüm alır seni elden

Bir kez dost bilmişsen dostu ezelden

Sevdinse vazgeçemezsin güzelden

Yandım Allah, kurtar beni aney

Ah aney Kimin iyi olduğu bilinmiyor

Para girmiş araya dost denilmiyor

Şerefsiz bol aney, söz; yer görmüyor

Yandım Allah, kurtar beni aney

yaşar Türkmen

 
Toplam blog
: 48
: 325
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Şair- yazar 1968 Boyabat doğumlu şair- yazar, Yaşar Türkmen, Saraydüzü Yukarı Arım Köyü nüfus..