Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '08

 
Kategori
Mizah
 

Tembel hayvan hakkında herşey

Tembel hayvan hakkında herşey
 

www.google.com görsellerden araklamadır.


Aha resimde görmekte olduğunuz "tembel hayvan" familyasından bir üyedir. Kendileri bana çok benzemese de genetik kodlarımız birebir aynıdır. Hatta kendilerinden daha tembel olduğumu ilan edebilirim. Gelin şimdi hep birlikte "tembel hayvan ben"i tanıyalım, Aşağıda ki özelliklerim yaz aylarında çoğalmakta, kış aylarında azalmaktadır.

1.Sabahları son dakikaya kadar uyurum, uyanmadan giyeceklerime karar veririm, o 5 dakika bile değerlidir.
2. Dişlerimi 20 saniyede fırçalarım, ama çok sert bastırdığımdan diş etlerim hep kanar.
3.Yüzümü yıkarım ama kremlerimi sürmeye üşenirim.
4.Ütülenecek kıyafetlerimi sabahları ütülemeye çalışırım, bir yanı buruşuk kalır elbette...
5.Tembelliğimden kahvaltı yapamıyorum, pastaneye kadar gidip de bir şey bile alamıyorum, ama biri ikram edince hayır demiyorum.
6.Masamdan kalkmadan işlerimi yapmaya çalışırım.
7.Telefonla konuşmak sıktığı için e-mail ile iletişim kurmaya çalışırım, mailimi görüp dönüş yapmayanları arayıp azarlıyorum. (Haklısınız daha çok vakit ve emek harcıyorum.)
8. İllaki masamdan kalkacaksam, küçük not kağıtlarına konuların listesini ve kişilerin gruplandırmalarını yapıyorum, onlarla geziniyorum.
9. Ajandam olmadan bir hiçim ama felaket kötü not alıyorum, kendi yazımı okuyamıyorum.
10.Öğlen yemeğinde üşengeçliğimden su içemiyorum, yine üşengeçliğimden kahve yapıp içmiyorum, biri ikram edince de hayır demiyorum.
11.Bankaya gitmeye üşendiğimden hala hesabımı açtıramadım.
12. Aynı sebeplerden dolayı, TTnet'e 4 ay, Garantiye'de 3 hesap ekstre borcum var( arasam kredi kartı limitimi yükseltirler mi), henüz avukata gitmediler, ama Proneti 4 aydır ödemiyordum bu hafta avukata gitmeden ödesem iyi olacak.
13. Aynı sebepten dolayı kedilerimin aşılarını kaçıyorum.
14. Akşamları kulağımda bilgisayarım, yataktan kalkamıyorum. Suyumu bile yatağıma getirtiyorum ( kardeşlerim sağolsunlar), öğrenciyken ödevlerimi bile yatakta uzanarak yapmışımdır.
15. Elimden gelse yemeğimi de yatakta yapacağım da ayıp olur.
16. Makyaj yapmaya bile üşeniyorum.
17. Açsam aç kalmayı tercih ederim, yemek hazırlayacağıma, buna rağmen hala şişkoyum.
18. Üç adım yürümek zorunda kalırsam bir saat söylenirim, yürüyüşe yürüyerek çıkar, taksiyle dönerim ve elimde Starbuckstan aldığım enfes mangolu frappucinom olur;
19. Alışverişte kıyafetleri denemeden alırım, giyeceğim zaman bir sorunla karşılaşırsam geri götürüp değiştiriyorum.
20. Spora gitmiyorum, gittiğim zaman hareketlerinin çeyreğini yapıyorum, kalanlarını Allaha havale ediyorum.
21.Herkese hiperaktif olduğumu söylerim, ufak pembe bir yalandır, ama konsantrasyon bozukluğu gerçekten de var bende.
22.Tembellikten telefonlara bakmam, arkadaşlarımı aramam, kimse de beni aramıyor ben de küsüyorum.

Daha bir sürü madde vardır da yeteri derecede tanıdınız tembel hayvanı:) İğrencim biliyorum ama siz yine de sevin:)
 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..