Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '18

 
Kategori
Dekorasyon
 

Tembelgiller: "133 Bin Takipçiyi Hayal Bile Edemezdim"

Tembelgiller: "133 Bin Takipçiyi Hayal Bile Edemezdim"
 

TEMBELGİLLER


Esra, 10 Mayıs 2015’te ilk gönderisini instagrama yüklediğinde 133B  takipçisi olacağını hayal ediyor muydu? Bu sayfayı açtığında ne amaçlıyordun, amacına ulaştım diyor musun?

Ben de yerli yabancı birçok sayfayı takip eden, okumaktan farklı fikirler edinmekten keyif alan biriyim o yüzden bu dünyanın içinde olmak istedim sanırım, tabi bu rakamları hayal bile edemezdim.

İnstagram sayfan ne kadar seni yansıtıyor? Hangi instagram hesapları ilgini çeker?

Tembelgiller benim çok keyif aldığım bir hobim, beni yansıtıyor ama tatbikî paylaştıklarımız hayatlarımızın küçük bir kısmı, ben de genelde tarzıma yakın sayfaları takip ediyorum.

“Düzenli İnsanlar Sadece Bir Şey Aramayacak Kadar Tembeldirler!” diyorsun. Tembel olduğun için mi düzenli ve tertiplisin yani?

Kesinlikle öyle :), ne kadar düzenli olursanız o kadar az iş çıkar, evde her şeyin belli bir yerinin olması inanılmaz zaman kazandırıyor.

TEMBELGİLLER ÇOK RENKLİ BİR SAYFA

İlk başlarda balkonunun fotoğraflarını paylaşıyordun, şimdi evinin bir çok ayrıntısını paylaşıyorsun, fikirler veriyorsun. Tembelgiller serüvenin nasıl başladı? Çevrenden nasıl tepkiler alıyorsun?

Her işi en iyi şekilde yapmak isterim ama ona fazla enerji ve zaman harcamak istemem o yüzden de evim bana zaman kazandıran tembel işi ev aletleriyle doludur sayfamı Tembelgiller olarak işte bu konu üzerine açmıştım ama ilk heves kurutma makinasını tanıttığım gün makinam bozulunca :) bu işte bir uğursuzluk var deyip bıraktım sayfayı, birkaç ay sonra en fazla tabak çanak kırılır diyerek :) ilk sunum fotoğrafımı paylaştım baktım beğeniler gelmeye başladı bir tane daha yayınladım sonra bir tane bir tane daha derken benim balkon ünlü oldu yarışmalar falan kazandım, tabi kış gelince evin içine girmek zorunda kaldık :) sonra da kendi keyif aldığım konularla şekillendi sayfam, genelde güzel tepkiler alıyorum zevkimin beğenilip fikir sorulması hatta uygulanması çok mutlu ediyor beni.

Paylaşımlarında kendini hiç göstermiyorsun. Bu nedenle takipçilerin seni çok merak ediyor. Hatta paylaşımlarından birinde yer alan çam ağacının parlak topundan ve çaydanlığın parlak yüzeyinden yansıyan yüzünü görmek için çabaladıklarını okuyunca neler hissettin?

Ben de çok detaycı biri olduğum için bu kadar detaycı olmaları mutlu ediyor beni, sanırım merak edip ben de aynı şeyi yapardım.

Çok fazla ev dekorasyonu sayfaları var sosyal medyada senin onlardan farkın ne diye sorsam?

Değişikliği çok sevdiğim için küçük bütçelerle fon kırlent ya da aksesuar gibi parçalarda farklı renkler kullanarak ev dekorasyonumda sürekli    değişiklik yapıyorum, farklı renk kombinleri görebilecekleri yeni fikirler edinebilecekleri renkli bir sayfa olduğumu düşünüyorum.

UKALALIĞA HİÇ TAHAMMÜLÜM YOK ENGELLİYORUM

Yayınladığın fotoğraflarda çok düzenli, tertipli, mum gibi bir ev görüyoruz. Her zaman bu kadar temiz ve tertipli misin? Sorularına maruz kaldığını biliyorum. Fotoğrafları çekerken özellikle dikkat ettiğin noktaları bizimle paylaşır mısın?

Sayfamda da zaman zaman bahsediyorum ben dağınıklıktan rahatsız olan ama dağınık biriyim o yüzden sürekli bir düzen arayışım var, sayfamı takip edenleri misafirim olarak görüyorum, misafirlerimizi nasıl derli toplu temiz bir evle karşılıyorsam fotoğraflarımda da aynı özeni göstermeye çalışıyorum.

100 bini aşkın beğeni aldığın paylaşımlarına olumlu olumsuz birçok yorum alıyorsun bunlar senin hayatını nasıl etkiliyor? Her yoruma cevap veriyor musun? En popüler paylaşımın hangisi oldu?

Çok fazla bildirim geldiği için gözden kaçanlar olabiliyor ama mümkün olduğu kadar tüm yorum ve mesajlara dönüş yapmaya çalışıyorum, onlar bana değer verip yazmışlar cevap yazmamak bence saygısızlık olur, eleştirilere gelince üslup çok önemli üslubu düzgün olan her yoruma güzel cevap veririm ama ukalalığa hiç tahammülüm yok engelliyorum.

TARKAN YAZSA ANCAK BU KADAR SEVİNEBİLİRDİM

Çok takipçisi olan hesaplar genellikle markalarla işbirliği içinde çalışıyor ve bu yolla para kazanıyorlar. Senin hesabın için bu durum söz konusu mu?

Benim sayfam keyif aldığım için var, eğer bu işten para kazanırsanız hangi gün hangi saatte ne paylaşacağınıza marka karar verir o zamanda sayfa sizin olmaktan çıkar, üzerimde böyle bir baskı olması beni rahatsız eder o yüzden tercih etmiyorum.  

Son zamanlarda hayatımıza giren bir kavram var biliyorsun “İnstagram Fenomeni”.  Tembelgiller için de instagram fenomeni diyebilir miyiz?

Açıkçası işin içinde pek anlamıyor insan kendimi öyle hissetmiyorum ama mesela geçenlerde sayfasına yorum bıraktığım bir takipçim “bu yorumu Tarkan yazsa ancak bu kadar sevinebilirdim” yazmıştı bazen o anlarda bir farkındalık oluyor. 

TEK ÇIKARIM, TARİFSİZ MUTLULUK

Tembelgiller hesabının bu kadar insana ulaşmış olmasını neye bağlıyorsun? Bu işin sırrı ve püf noktası nelerdir?

Samimiyetimin insanlara yansıdığını düşünüyorum

 “Ufak Tefek Cinayetler” dizisi yayınlanırken dizi hakkında konuşuyor fikir paylaşımı yapıyorsunuz. Ben de bu hafta size katıldım gerçekten de çok eğlendim. Bu fikir nereden doğdu. Ayrıca instagram’da hikaye (story) kısmında  takipçilerinden gelen fotoğrafları paylaşıyorsun. Mert Fırat ile karşılıklı oynama hayalin mi var, kaba tabiri ile çıkarın ne? :)

:))) Yorucu oluyor ama çok keyif alıyorum, güzel bir enerji oluyor aramızda. Yani düşünün biri o an sizi düşünüyor belki çayını yapıyor belki mısır patlatıyor saati bekliyor paylaşmaya başlamış mıyım diye sayfamı kontrol ediyor, dizi başladığında fotoğraf çekiyor beni etiketliyor işte o düşünülme duygusu o kadar güzel ki tek çıkarım tarifsiz mutluluk.

Söylemek istediğin başka bir şey var mı takipçilerine?

Bazen bir yorumları tüm günümü güzelleştiriyor iyi ki varlar.

fatmacanbulaterdem.wordpress.com

https://mavianne.blogspot.com.tr/

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..