Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tempo!!

Size de oluyor mu? Bazen durup yavaşlamak ihtiyacı hissediyorum. Gerçekten yorulduk galiba.

Koşuşturmaca o kadar fazla ki, insan bazen durup dinlenmek istiyor manevi olarak. Zihnimizi çok yoruyoruz çook...

Kendi adıma diyebilirim ki, sahilde yürümeyi özledim, aklımda düşünceler dolanmadan romanımı alıp hamağa uzanmayı özledim, yine aklımda düşünceler dolanmadan yağmuru seyretmeyi, buharlı cama yazılar yazıp annemden azar işitmeyi özledim. Örgü örmeyi, oturup ailemle uzun bir muhabbete girişmeyi, en azından bir kez olsun yarını düşünmemeyi çok özledim. Veya bunların birkaçını zaten yapamadım :)

Hayat ne kadar kısa, bunları yapmadan ölmeyi istemem asla... Bu yüzden arada bir tempoyu düşürmek gerekmez mi ? Bazen durmak, en azından ne yaptığını, ne yapacağını, en önemlisi nedenlerini sıralamak gerekmez mi ?

Ne olursa olsun, yaşamak çok güzel... Temponuzu düşürüp yaşamdaki tüm güzellikleri görebilmeniz dileğiyle...

 
Toplam blog
: 13
: 390
Kayıt tarihi
: 12.10.07
 
 

 İsmim Ece.  Boğaziçi Üniversitesi Kimya bölümünde okuyorum. Okumayı çok seviyorum, o..