Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yağmur...

Yağmur...
 

Geçen hafta yazdığım "Tempo" adlı yazı beni biraz düşünmeye sevk etti...

Bu konuyu bir arkadaşımla konuştum. Ne zamandır yağmuru, doğayı seyretmediğimi söyleyince gözleri fal taşı gibi açıldı."Kusura bakma ama o senin özensizliğinden" deyiverdi... Bunun üzerine başta arkasına saklandığım bahanelerimden bir nebze olsun sıyrılmayı denedim. O andan itibaren daha yavaş yaşamaya çalıştım. Ve dün belki de aylardan sonra ilk kez yağmuru seyrettim.

Aslında ne var bu yağmuru seyretmekte bu kadar diyebilirsiniz.Ama kendi adıma diyebilirim ki, güzeldir yağmur. Sanki o boşalan damlalar benim de içimi boşaltır. Bir nevi ağlamaktır aslında. Gökyüzünün ağlaması.Bu yüzden severim ben yağmuru. Beni rahatlatır. Kapalı havaları da bu yüzden sevmem, çünkü içini kapatmış insana benzer kapalı havalar... İçini boşaltma arifesindedir onlar, ağlamak üzere olan insan vari...

Konuya dönersek, yağmuru seyretmem işe yaradı. Dünden beri sanki daha bir rahatım. Artık tempomu düşürebileceğime dair bir güvenim var. Bunu da belki size de güven verir diye yazıyorum.

Gerçekten deneyin bunu. Bir günü kendinize ayırın ve istediğiniz bir şeyi yapın.(Tabi illa yağmuru seyretmek zorunda değilsiniz:) ) Sanki hafifliyor insan, kendi kıymetini anlıyor sanki.

İsteklerimiz olmasa ne değerimiz kalır ki zaten? Sorarım size!! :)

 
Toplam blog
: 13
: 390
Kayıt tarihi
: 12.10.07
 
 

 İsmim Ece.  Boğaziçi Üniversitesi Kimya bölümünde okuyorum. Okumayı çok seviyorum, o..