Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '13

 
Kategori
Mizah
 

Tencere-tava çalanları şikayet edin dendi...

Tencere-tava çalanları şikayet edin dendi...
 

-Alo buyrun , Sultanbeyli CIA

-Alo , bakın bizim apartmanda 1 numara , 4 numara , 7 numara ve 12 numara mütemadiyen Tencere-Tava çalıyor , işte ihbar ediyorum...

-Tencere-Tava çalıyorlar demek , ne ayıp..Peki hangi şarkıyı çalıyorlar?

-"Beraber yürüdük biz bu yollarda" onu çalıyorlardı...

-Yanlış duymuş olmayasınız , onu niye çalsınlar??

-Ben bilmem , ben bi tek o şarkıyı bilirim...

-Millet fazla biber gazı yedi sen de fazla miting yemişsin...

-Güneşte fazla kalmışsam o başka , sonuçta yirmi lira ; bereket versin...

-Ucuza gidiyorsun çıtayı biraz yükselt...

-Hadi inşallah , Yiğit Hoca'nın "Her mahalleye bir danışman , her apatmana bir ispiyoncu" kurslarına katılmaya başladım...

-Saçlarını inek yalamış vaziyette mi katılıyorsun?

-Tamamen hocanın gözüne girmek için...Haa bir ispiyonum daha vardı ; bizim 8 numara var ya bana ne diyor biliyor musunuz? "İşten gelmişiz yorgun argın iki duble ayran da içemeyeceksek artık" diyo...Ahanda onu da buradan ihbar ediyorum ; ayranla resmen dalga geçiyor...

-Ayran nedir? Bizim oralarda yoktur...

-Milli içeceğimiz , yoğurt içeceği...

-Yoğurtla dalga geçmek ha? Kafan mı iyi senin ??

-Biraz önce hıyar yoğun bi cacık atmıştım , fondip...

-Hıyar çarptı seni demek , senin bi suçun yok ; o hıyarın hıyarlığı...

Neyse gelelim Tencere-Tavaları nasıl susturacağınıza , derhal bi kanun çıkarıp tencere tava fiyatlarını 40 katına 50 katına yani uçuk fiyatlara çıkartıyorsunuz... Tencere-Tavalar çalınırken delinirlerse yerine yenilerini almak ateş pahası olacağından protestolar kendiliğinden kesiliyor... Nasıl?? 

-Tefal , sen herşeyi düşünürsün...

 
Toplam blog
: 8
: 585
Kayıt tarihi
: 17.01.13
 
 

Kadıköy Anadolu Lisesi, İstanbul Üniversitesi okullarımdan bazıları... Özel tiyatrolarda oynadım...