Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

Terör ile yaşamak zor zanaat…

Birileri yine bir yerlerden düğmeye basarak ülkemizin gündemini değiştirmeye çalışıyor. Gündemi değiştireyim derken de masum insanların canına kastediyor.

Dün akşam İstanbul'da yaşanan bombalı olay Tüm Türkiye'nin olduğu gibi benimde yüreğimi dağladı.

Ben bu olayı yapanları ve destekçilerini şiddet ile kınıyorum. Olayda vefat edenlere Allah'tan rahmet, yaralılara acil şifalar diliyorum.

Ülkemizin başı sağ olsun.

Bu konu da yazdığım bütün yazılarımda hep belirtirim; bu ölen insanlar teröre feda ettiğimiz ne ilk, ne de son olacaktır.

Bizim için ne kadar zor olduğunu ancak yaşayan ve görenler bilir. Dünyanın en zor zanaatı terör ile yaşamak olsa gerek diye düşünüyorum.

Ülkenin gündeminde yüz yılın davası olarak gördüğüm Ergenekon olayı ve AK partiye açılan kapatma davası var. Bazı insanlar ülkenin gündemini değiştirmek ve bakan gözleri başka noktalara yönlendirmek için böyle bir olay gerçekleştirmiş olabilirler diye düşünüyorum.

Olayın faili olarak PKK terör örgütü olarak gösterildi. Ben pek ihtimal vermiyorum bu örgüte.

Nedeni ise ülke gündemini değiştirmek olarak görüyorum.

Ergenekon olayından rahatsızlık duyanlar veya AK parti davasından rahatsızlık duyanların organizasyonu olarak düşünüyorum.

Çirkefe bulaşan bazı insanlar üzerlerindeki gözleri başka yönlere yönlendirmek amacında olabilirler.

Bu neden ile tüm vatandaşlarımız sağ duyulu olmaya çağırıyorum. Bizler sağ duyulu olur ve bu gibi olaylara duyarsız kalmaz ve tepkimizi gösterir isek bu art niyetli insanlar başarısızlığa uğrayacaklardır.

Gün birlik ve beraberlik günüdür, gün kenetlenme ve teröre karşı tek vücut olma günüdür.

Ülkemizde son zamanlarda Güneydoğu'da şehit olan askerlerimizin şehit haberleri ve sivil vatandaşlarımızın uğradığı terör saldırıları bir takım basın tarafından göz ardı edilmektedirler. Ben bu gibi haberlerin gündemimizden uzaklaştırılmamasını istiyorum ve diliyorum.

Biz ne kadar teröre lanet okur isek okuyalım arkalarındaki iç ve dış güçler olduğu müddetçe başarılı olamayız diye düşünüyorum. Ama biz yüce Türk milleti olarak onların kökünü kazımaya başladık.

Umuyorum ki Ergenekon iddianamesindeki gerçek değildir. Eğer gerçek ise en ağır şekilde cezalandırılmalarını yüce Türk adaletinden diliyorum.

Ne zaman ki içimizdeki destekçileri yok eder isek, o zaman başarılı oluruz. Bir atasözümüz şöyle der;

“ Elmanın kurdu kendi içinde olmasaydı, elma çürümezdi” ben bu söze inanıyorum. Bizim kurdumuz da kendi içimizde. En kısa zamanda bu kurdu öldüreceğiz, ben inanıyorum.

 
Toplam blog
: 72
: 652
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

1966 Adıyaman doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi aynı şehirde okudum. Ankara Üniversitesi'nden..