Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Teşekkür... Teşekkür... Teşekkür...

Teşekkür... Teşekkür... Teşekkür...
 

Çılgın Günler Türkiye Kapak


Bu teşekkür yazısında isimlerini unuttuğum arkadaşlarım beni bağışlasınlar. Çünkü ben unutkan bir insanım. Hem de doğuştan. Ev kiralarımı da ödemeyi unutuyorum sonuçta. Yoksa ev sahiplerine bir kastım yok. Efendim bendeniz Kemal Kara ve de bir iki aydır piyasada yaşam mücadelesi veren kitabım Çılgın Günler Türkiye için blogdaki pek çok arkadaşım iyi niyetle yardımcı oldular. Bu yazıda onlara teşekkür etmek istiyorum.
...
Kitapla ilgili olarak ilk destekyazısına kadim dostum Ahmet Çotul yazdı. Ardından Hoşsada. Onun da ardından Ali Gülcü. Sonrasında Sema Çürük, Ohannis, Mamut, Mavi Ruh, Suzan bloglarıyla bana destek verdiler.
...
Yine blogdan sevgili arkadaşım Vakayivinüs beni TRT'deki radyo programına konuk alarak kitabıma destek oldu.
...
Nilgün ve Sema Çürük üşenmeyip Kadıköy'deki kitap fuarına giderek orada da bana destek oldular.
...
Yorumlarıyla destek veren Nihal Yetkin, Canan Öz, Mehmet Eren, Özlem 1978, Guguk Kuşu, Anatoliaaa, Emel Dedeoğlu, Beenmaya, Özge Dinç, Kevser Şekercioğlu, Asabiyim Ben, Kerem Oğuz, Düş, Nilgün, Gül'ün içinden, Işıl, S. Aydın, Baver Ergun, Tuba, Haşim'ce, Nezom, Homeros, Emoş, Celal Çelik, Tarık Azra, Nilgün Akad, A-siyazar, Ezgi Umut, Ümit Culduz, Sevim Özkan, ScReAm, BettyBoopben, Doğa, Yücel Evren, Papatya650, Aydın Sevinç, Sabiha Rana, Yıldız Demirel, Yeşim Özdemir, Akdenizli, Neşe Evrim, Zeynep Gülay Kibaroğlu, Deniz, Pelin Kalyoncu, H. Hüseyin Dulun, Sessiz Çığlık, Meral Yağcıoğlu, Seyran Aksoy, Ufaklık, Nazan Köseoğlu, Okan Tınmaz, Ahmet Yılmaz, Ruksan İldan, Müyesser Saka, Kardelen35, Arif Öğütçü, Gül'ün İçinden, Efsane FB 1907 Baterist Metin, Meral Yağcıoğlu, Cemal Hüseyin Çağlar, Neslihan Serbest, Tanju, Murat Ertaş, Yapukay, Emre Tekin, Talip Bölükbaşı, Sema Aydın, Karanlık Nokta, Müyesser Saka, Kadri Demirel, Ebruli, Kurşun Kalem, M. Yücel Özmen, Şeker Pınarı, Metin Özkaya, Yeşim Esemen, Bahtsız Juliet, Serap İnce, Mudo, Yekruseha ve Fulya arkadaşlarıma da içtenlikle teşekkür ederim. (Yorum ve mesajlarıyla destek veren arkadaşlarımın bu yazıya sığdıramadığım kısımını da onların affına sığınarak bir sonraki yazımda dile getireceğim. Beni affetsinler)
...
Tabii ayrıca Çılgın Günler Türkiye'nin Milliyet Com Tr ve Milliyet Gazetesi'nde de haber olması için özveri ile destek veren Editörlerimize de buradan teşekkür ederim.
...

Blogdaki arkadaşlarıma önemle belirtmek istiyorum ki blogdaki her arkadaşın ayrı bir okur grubu var. Bu nedenle kitap hakkında yazılan her bloğun kitabın duyurulmasında büyük katkısı oluyor. Yani ne diyeyim bu kitapla ilgili blog yazan arkadaşlar bana hakikaten büyük destek vermiş oluyorlar. (Daha ne diyeyim yahu. Kitapla ilgili blog yazın işte destek vermek istiyorsanız)

...

Arkadaşlar bir blog yazarının kitabını kaale alıp da hiç bir yayınevi yayınlamadığı için biliyorsunuz benim kitap gariban bir yayınevi olan Tunç Yayıncılık'tan çıktı. Dolayısıyla bizim kitap satıldığı kitapevlerinde de üvey evlat muamelesi görüyor. Bu nedenle ben bloğa ve blogdaki arkadaşların desteğine büyük önem veriyorum.
...
Malesef blogdan çok az sayıda arkadaş kitabı satın alarak destek verdi. Bana gelen mesajlara göre de bir çok arkadaşımızın kitaptan haberi bile olmamış. Ben bu nedenle kitabın duyurulması noktasında destek istiyorum.
...
Çılgın Günler Türkiye, blogda yer alan yazılardan derlenen ilk kitap. İlk adım. Ben bu adımı attım. Kitap yayınlamakla iş bitmiyor tabii. Onun satışa çıkması yani bir dağıtımcıya kabul ettirilmesi de ayrı bir dert. Onu da başardım. Şu anda bu kitap Türkiye'nin en seçkin kitapevlerinin raflarında duruyor. En seçkin internet sitelerinde satılıyor. Blogdaki arkadaşlarım, "Ben bir kitap alsam ne olur almasam ne olur" diye düşünmesin. Satılan her kitabın çok satanlar listesine etkisi oluyor. Dediğim gibi Çılgın Günler Türkiye başarırsa blogdan kitap çıkarmak için yayınevlerinin kapısını çalacak olan arkadaşlar için referans olacaktır. Bu yazıyı okuyan herkesin eğer şu ana dek yapmamışsa Çılgın Günler Türkiye'yi mail gruplarına, arkadaşlarına tavsiye etmesini rica ediyorum.
...
(Unuttum sanılmasın Sevgili Celal Çelik ve Pirmete ağabeye de destekleri için teşekkür ederim. Bloğumuzun Best Seller yazarı Celal Çelik de artık bizim kitabı bir bloğunun konusu yapar herhalde.)

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..